29 Март 2024г.
BILLA и един от най-големите производители на продукти за домакинството Procter&Gamble канят жителите на столицата на специално кулинарно шоу на живо с участието на шеф Станислав Иванов. Демонстрацията e част от кампанията на BILLA „Пролетно почистване“ и ще се проведе на 30 март пред един от големите обекти на веригата в София – в кв. „Хиподрума“, на ул. „Софийски герой“ 4. В рамките на 4 часа, между 11:00 ч. и 15:00 ч., топ готвачът ще представи на посетителите няколко страхотни рецепти и ще ги запознае с предимствата на водещите марки за почистване на дома.
По време на събитието посетителите ще имат възможността да участват в игра с награди, организирана от ДНК Глобъл Груп. При закупуването на продукти от марките Ariel, Swiffer, Fairy, Mr. Proper или Lenor от магазин BILLA в „Хиподрума“ на минимална обща стойност от 20 лева с ДДС, посетителите могат да участват в томбола за една от петте награди – 2 робота за почистване на прозорци и 3 уреда за гладене на пара (парогенератори), осигурени от организатора ДНК Глобъл Груп.
Кампанията на BILLA „Пролетно почистване“ е с продължителност 2 седмици и се провежда в периода между 28 март и 10 април. Клиентите на BILLA ще могат да се възползват от отстъпки до 44% и мултипак предложения 1+1 на различни марки продукти за почистване на дома. Промоционалните оферти включват разнообразие от препарати, консумативи и комплекти, подходящи за поддръжката на всяко домакинство и с грижа за семейния бюджет.
Повече подробности за отстъпките в рамките на кампанията „Пролетно почистване“ можете да разгледате в актуалната брошура на BILLA: https://www.billa.bg/promocii/sedmichna-broshura.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 50 града в страната с общо 159 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на достъпни цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.