В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Ново "à la Carte" меню на борда на Air France

24 Април 2017г.

  • Pin It

 От април 2017 г., пътниците на Air France ще се наслаждават на ново "à la Carte" меню, което ще се предлага на полетите на дълги разстояния в икономичната и Premium икономична класи.
При заминаване от Париж* се предлагат четири нови менюта:
- Меню "Жан Амбер" - създадено от шеф-готвача Жан Амбер, победител в телевизионното шоу "Топ готвач" през 2012 г. Той създава разнообразие от определени ястия специално за Air France.
- Меню "Lenôtre" - създадено специално за Air France от главните готвачи на известните ресторанти Lenôtre. Творчески и изискан подход към елегантно меню, което ще зарадва най-взискателните вкусове.
- Меню "Традиция" - дава възможност за наслада на известното френско кулинарно наследство. Множество френски продукти, които ще зарадват вкусовите рецептори на всички гастрономи.
- Меню "Океан" предлага оригинални и натурални ястия от пресни и вкусни продукти, за истинска наслада от вкуса на морето на борда на самолета.

* Предлага се на всички полети на дълги разстояния, тръгващи от Париж-Шарл де Гол и Париж-Орли, на които се сервира топла храна, с изключение на полетите до Аман, Бангалор, Бомбай, Дамаск и Делхи.

 

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Коафьорът Наско Папазов за новите тенденции при косите

Коафьорът Наско Папазов за новите тенденции при косите

Новата година е вече тук, а с настъпването й няма нищо по-хубаво от това да поставим своето стилно начало като адаптираме най-новите тенденции в косите, както съветва коафьорът Наско Папазов от Studio N-Stage.

Диляна Попова, Асен Блатечки, реалити звездата Александра Богданска и Преслава Пейчева се събраха на снимачната площадка на Derma-Act

Диляна Попова, Асен Блатечки, реалити звездата Александра Богданска и Преслава Пейчева се събраха на снимачната площадка на Derma-Act

Орлин Павлов и Златните момичета на художествената гимнастика отново застанаха един до друг в мисията за качествена грижа и равенство в обслужването на всички пациенти „Единствено здравето е от значение“

Кампания „Топъл обяд“ пред болница „Медлайн“ се разраства: Ортодоксалният орден на Хоспиталиерите ще храни нуждаещи се 2 пъти седмично

Кампания „Топъл обяд“ пред болница „Медлайн“ се разраства: Ортодоксалният орден на Хоспиталиерите ще храни нуждаещи се 2 пъти седмично

Кампания „Топъл обяд“ се разширява и вместо само един ден, ще осигурява топла храна на нуждаещите се 2 дни в седмицата – в понеделник и петък.

Благотоврителното бягане "36 часа" привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания

Благотоврителното бягане "36 часа" привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания

По време на събитие в Park Center Sofia днес организаторите на 36-часовото бягане на Краси Георгиев обявиха резултатите от кампанията

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Абонамент за RSS новини