В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Mastercard и Световната продоволствена програма на ООН обявиха ангажимент за осигуряване на 100 милиона хранения за нуждаещи се

10 Юли 2017г.

  • Pin It

 По време на Global Citizen Festival 2017, Mastercard и Световната продоволствена програма на ООН (WFP) ще обявят нов ангажимент като част от дългосрочната си визия за преодоляване на разрастващите се проблеми с глада и бедността. Съвместната инициатива ще свързва експертизата на Mastercard в сферата на технологиите и дигиталните иновации с работата на Световната продоволствена програма по доставки на жизненоважни хранителни помощи и програми за изграждане на устойчивост на уязвими общности. „100 милиона хранения“ е глобална инициатива, насочена към набиране на значителни средства в подкрепа на нуждаещи се от цял свят.
Следвайки мисията за създаване на свят отвъд парите в брой и без глад, тази смела нова инициатива на Mastercard е първата кампания в сътрудничество с WFP, насочена към предотвратяване разрастването на спиралата на бедността. Тя подкрепя четири от Целите на ООН за устойчиво развитие: Ограничаване на бедността; Премахване на глада; Осигуряване на качествено образование; Постигане на равенство между половете. Като част от ангажимента, Mastercard и Световната продоволствена програма си поставят амбициозна цел да осигурят колкото е възможно повече хранения за нуждаещи се в рамките на следващите дванадесет месеца.
„Mastercard и WFP вече са осъществявали съвместно иновативни програми в подкрепа на премахването на глада и предотвратяването на спиралата на бедността. Нашата кампания „100 милиона хранения“ е насочена към някои от най-нуждаещите се и маргинализирани хора по света“, каза Ан Кърнс, президент Международни пазари, Mastercard. „Като комбинираме експертизата на Mastercard в технологичните и разплащателни системи с опита на WFP в доставянето на хранителни продукти по цял свят, ние използваме иновациите, за да гарантираме включването на всички нуждаещи се, независимо къде се намират. Досега сме помогнали за доставянето на над 17 милиона хранения, но днес преминаваме на друго ниво с тази нова амбициозна цел, насочена към осигуряването на по-големи възможности за рисковите групи и постигането по-приобщаващ свят“.
Изпълнителният директор на Световната продоволствена програма Дейвид Бейсли заяви, че през годините на партньорство Mastercard е помогнала на организацията да промени начина, по който работи, достигайки до повече хора и по много по-ефективен начин. „Активностите на Mastercard, насочени към намаляването на глада, са вдъхновяващ пример как частният сектор може да играе важна роля за подобряване на социалната сфера“, допълни той. „Новият им ангажимент за „100 милиона училищни хранения“ е следващата фаза на едно успешно сътрудничество с WFP, целящо премахването на глада. Този принос към спасяването на животи, промяната на съдби и стимулирането на детските мечти е наистина безценен“.
Инициативата, която ще осигури помощ, равняваща се на 100 милиона хранения, ще бъде постигната чрез засилване на съществуващото сътрудничество с WFP, фокусирайки се върху две конкретни области: използване на експертни знания и провеждането на кампании.
Използване на експертиза:
„Дигитална“ храна: В обществата, където хранителните пазари са стабилни, но хората са уязвими и се нуждаят от хранителна помощ, WFP все повече използва пари и ваучери, вместо традиционните хранителни доставки, тъй като това спестява време и средства, а освен това и работи в подкрепа местните икономики. През 2012 г. Mastercard помогна на WFP да създаде новаторска система за предоставяне на предплатени карти за сирийски бежанци в Ливан и Йордания. Оттогава досега, 2,2 милиона сирийски бежанци са използвали тези карти за закупуване на храна в местните магазини, което им дава възможност да избират подходяща храна за своите семейства. Наред с това, Mastercard събира и обработва полезна информация, която помага за разбирането на това какво пазаруват бежанците и по този начин WFP има възможност да договаря по-добри ценови условия за закупуването на определени продукти.
Ползи от училищното хранене: През 2016 г. 18 служители на Mastercard поеха временни ангажименти в офиси на WFP в различни държави. Техният аналитичен експертен опит показа, че всеки 1 долар, инвестиран в училищни ястия, носи средна икономическа възвращаемост от 6 долара под формата на подобрено здравно състояние на учениците и по-добри резултати в образованието.
Провеждане на кампании:
• Двигател на интегрираната кампания е дарителската платформа Priceless Causes, която улеснява подкрепата за WFP чрез малки дарения, идващи от използването на разплащателни карти. Така кампанията използва механизмите за разплащане на Mastercard в подкрепа на хуманитарна кауза и дава възможност за ангажиране на мрежата от партньори и потребители на компанията, които се превръщат в двигател на промяната за редица общества.
• Превръщайки кампанията в част от ежедневието, Mastercard, заедно със своите партньори и клиенти, вече помогна за набирането на средства и осигуряването на над 17 милиона училищни хранения за деца от цял свят. В 17 европейски държави са проведени над 70 маркетингови кампании, посветени на каузата, които дават възможност на картодържателите да събират заедно обща сума за кампанията. През 2017 г. партньорската кампания предвижда най-добрите практики от Европа да бъдат реализирани на глобално ниво.
Акцентите в кампанията включват:
• Азия: Тази година Mastercard подкрепи усилията на WFP за подпомагане на засегнатите от наводненията в Шри Ланка, като осигури храна на 75 хил. от най-нуждаещите се хора, настанени във временни лагери. В предишни периоди Mastercard е подкрепяла усилията на WFP за преодоляване на последствията от опустошителното земетресение в Непал през април 2015 г. и във Филипините през 2013 г. и 2014 г., когато страната бе ударена от тайфуните Хайян и Хагупит.
• Централна и Източна Европа (11 кампании в различни държави): Най-голямата кампания в рамките на партньорството е в ход от 2015 г., като Mastercard дарява за използването на всяка една карта в 11 държави. Към днешна дата по тази инициатива са предоставени 7,5 млн. хранения за ученици в Руанда.
• Великобритания: Първата по рода си кампания във Великобритания свързва Mastercard с Virgin Money, а резултатът е събрани средства в размер на над 250 хил. ястия за нуждаещи се жители на Мали.
• Белгия: През 2016 г. Mastercard дари 775 хил. училищни менюта чрез трансгранична кампания за използване на разплащателни карти в сътрудничество с Buyway Personal Finance.
• Германски супермаркети и ресторанти събраха 336 хил. евро през май и юни 2013 г., като даряваха по едно училищно меню за всяка трансакция и харесване на страниците им във Фейсбук.

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Ударна парти серия в Биад

Ударна парти серия в Биад

След шеметното изпращане на 2017 и още по-запомнящото се посрещане на 2018, Биад Премиум клуб продължава своята своята серия ударни партита с участието на едни от най-големите и актуални имена в момента.

Мощни антиоксиданти в бирата се борят със свободните радикали и стимулират развитието на пробиотиците

Мощни антиоксиданти в бирата се борят със свободните радикали и стимулират развитието на пробиотиците

Бирата, произвеждана в България, има високо съдържание на мощните антиоксиданти, наречени меланоидини. Това сочи изследване на учени от Центърa по биология на храните, Софийския университет и Института по криобиология и хранителни технологии.

TLC с премиера на "Отслабването на домашния ми любимец"

В премиерната поредица на TLC – “Отслабването на домашния ми любимец" Травис Брорсън решава да помогне на собствениците да внесат големи промени в начина на живот на своите любимци.

Перфектната сватбена визия се превръща в реалност с „Какво се крие под воала“ по TLC

Дългият път, който извървят към перфектната визия, ще проследим в „Какво се крие под воала“ от 19-и януари, в 21:30 часа по TLC.

Уникалната за страната формация „Петлите“ с премиера в София

Уникалната за страната формация „Петлите“ с премиера в София

Танцова формация „Петлите“ представя пред софийска публика най-новия си творчески проект „Циганката“. Той ще се играе на 17 март от 19.00 часа в залата на Синдикалния дом на културата на транспортните работници в България – клон София.

Абонамент за RSS новини