18 Май 2022г.
Takeaway.com разкрива нова посока с креативната кампания „Кой каза“ и 360-градусова кампания с участието на Кейти Пери
Глобалната суперзвезда застава зад микрофона със закачливо поп изпълнение, възпяващо някои храни, които обичаме да си поръчваме
Новата посока се основава на успеха на кампанията на Takeaway.com “Did Somebody Say” със Snoop Dogg, която компанията сега разширява в целия свят
Компанията за доставка на храна Takeaway.com представя своята нова бранд кампания „Кой каза“, която е посветена на универсалната радост, която изпитваме, когато някой даде идеята да си поръчаме храна, и затвърждава отдадеността на Takeaway.com към това да доставя храна и да задоволява всяко вкусно желание.
Новата бранд платформа е разработен вариант на кампания, която първоначално включва Snoop Dogg и е популяризирана в Обединеното кралство, Австралия и Канада. Там отличителната мнемоника „Кой каза“ вече си е заслужила място в ежедневния език и е постигнала редица маркетингови признания. Сега печелившата формула се въвежда на всички пазари, където Just Eat Takeaway.com - компанията майка на Takeaway.com, оперира.
Takeaway.com стартира кампанията с нова телевизионна реклама, с участието на глобалната поп сензация Кейти Пери, за да комуникира радостта от поръчването на храна за вкъщи.
Създадена от McCann London, рекламата представя доставчик на Takeaway.com, пристигащ в дома на Кейти - огромна фантастична къща за кукли. Докато куриерът предава храната ѝ, ние се озоваваме вътре и се отправяме на обиколка в света на Кейти, пълен със сложни костюми, кукли, свирещи на пиано и широка гама от невероятна храна за всеки повод.
Внимателно изработеният текст на песента представя различни кухни и ястия, налични в Takeaway.com, отразявайки нарастващата тенденция за поръчка на храна в не така традиционни моменти като закуска, обяд или по средата на седмицата.
В допълнение към телевизионната реклама, творческата платформа включваща освежена визуална идентичност и актуализиран тон на гласа, ще бъде популяризирана чрез медийна стратегия, насочена към спечелване на екраните, сърцата и улиците в България, и подкрепена в социалните мрежи и различни PR активации.
Разван-Луциан Борс, ръководител на маркетинга на Takeaway.com в България, коментира:
“Творческата платформа „Кой каза“ поставя бранда ни силно на културната карта, утвърждавайки посланието, че Takeaway.com е отговорът на всичките ни копнежи за храна, и ни свързва с аудиторията, изграждайки любов към бранда в един истински конкурентен сектор.
„Кейти Пери носи несравнима звездна сила, а нейният закачлив характер съвпада перфектно с нашето послание. Това е идеалното партньорство за изграждане на инстинктивната връзка между Takeaway.com и радостта от доставката на храна."
Рекламното видео е дело на емблематичния режисьор на музикални видеоклипове Дейв Майърс, който преди това създава видеоклипове за глобалните хитове на Пери “Swish Swish” и “Firework”. То придава автентичното и игриво усещане на Кейти Пери, разкривайки нейния собствен жизнен и причудлив стил..
Музиката и текстовете са създадени съвместно от Кейти Пери, Крис Пуули, McCann London и екипа, отговорен за оригиналния трак “Did Somebody say” със Snoop Dogg. Кампанията е написана и режисирана от Бен Бъсуел и Джо Грифин и e заснета в Ел Ей с продуцентска компания Radical Media, и фотография от Vijat.
Кейти Пери казва: „Работата с Just Eat Takeaway.com беше наистина забавно и натурално преживяване. По съвпадение, повечето от моите песни и музикални периоди често споменават храна - от ягоди, през мента до гъби. Поръчването на храна за вкъщи се случва във всяка обикновена съботна вечер за мен, така че беше забавно да обединя всичко това във видео, което е комбинация от нещата, които носят радост в живота ми: ярки цветове, луди тоалети и игри на думи, свързани с храна, изпяти под съпровода на закачлива мелодия. ”
Роб Уебстър и Алексей Бервиц, креативни директори в McCann London, казват: „Just Eat Takeaway.com винаги са разбирали, че доставките носят не само храна, но и радост. Радваме се, че можем да представим творческата платформа „Кой каза“ на повече пазари, и да я заредим с щастие, благодарение на специалните съставки, които само Кейти Пери може да внесе.
Новата глобална кампания, с основен 60-секунден клип ще се излъчва в телевизията, OOH, социалните мрежи и други комуникационни канали.
Фотография:
Photographer: Vijat Mohindra