14 Март 2023г.
От днес клиентите на Kaufland България могат да се включат в засаждането на най-голямата споделена гора – “Гората на Kaufland“, която ще е част от проекта на Столична община „Новата гора на София“. С активирането на специално обозначен купон от виртуалната си карта за лоялност Kaufland Card, клиентите могат да дарят 150, 100 или 50 точки за засаждане на дърво всяка седмица в периода от 13 март до 2 април 2023 година. За всеки дарени 100 точки за лоялност Kaufland ще засади едно дърво.
„В резултат на всички свои действия, насочени към повишаване на енергийната ефективност и намаляване на въглеродния отпечатък, само през 2022 г. Kaufland България е спестил на природата над 4000 т. въглероден диоксид. Освен всички останали планирани активности за 2023 г., насочени към опазването на околната среда, наш приоритет е и залесяването. Чрез споделената ни кампания „Гората на Kaufland” се надяваме да въвлечем и нашите клиенти в конкретни действия за по-зелена градска среда“. Това подчерта Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и CSR“ в Kaufland България.
Всяка седмица всеки клиент с регистрация за Kaufland Card ще получава в неговия Kaufland Card профил в секция "Моите купони" два купона, с които може да дари точки за лоялност за засаждане на дърво. С единия купон може да дари 100 точки, а с другия 50 точки. За да дари точките успешно, трябва да активира купона и да го запази активен до края на седмицата на неговата валидност. Всяка седмица може да се активират и двата купона и да се дарят 150 точки за засаждане на дърво.
Повече за кампанията и начина на участие, може да видите тук: www.kafland.bg/gorata
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.