В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Карлсберг отчита напредък в постигането на целите за устойчивост

13 Февруари 2018г.

  • Pin It

София, 13 февруари 2018 г. Програмата за устойчиво развитие на Карлсберг Груп „Заедно към нулевия отпечатък“, обявена през юни 2017 г., призовава към решителни действия, насочени към големите предизвикателства като промените в климата, недостига на вода, загрижеността за човешкото здраве. Основните цели, върху които се фокусира, са четири: НУЛА въглероден отпечатък, НУЛА отпадни води, НУЛА безотговорна консумация и НУЛА инциденти, като всяка от тях е с конкретни цели към 2022 и 2030 година.
„Заедно към нулевия отпечатък“ е разработена в партньорство с водещи световни експерти и учени. Програмата е съобразена с ангажимента на компанията да допринесе за постигането на Целите на ООН за устойчиво развитие и с амбициозната цел на Парижкото споразумение за допустимо покачване на температурите на планетата с не повече от 1,5°C. Тазгодишният доклад предоставя детайли за напредъка, постигнат от Карлсберг Груп през последната година и спрямо 2015 г.
Компанията неотдавна обяви и създаването на Общност на младите учени, която ще помага за постигането на дългосрочните цели и амбиции на Карлсберг Груп за устойчиво развитие. Общността работи в партньорство с учени, университети и Изследователската лаборатория на Карлсберг, чиято основна цел е да разработят иновативни решения за справяне с промените в климата и недостига на водни ресурси.
Кийст Харт, изпълнителен директор на Карлсберг Груп:
„Изминалата година беше важна година за Карлсберг Груп, тъй като стартирахме новата ни програма за устойчиво развитие и поставихме нашите най-амбициозни цели досега. Лично аз съм много горд от стъпките, които предприемаме, за да отговорим на някои от глобалните предизвикателства. А ние постепенно увеличаваме ефективността си и изграждаме устойчивост по веригата за доставки.
Компанията ни надгражда визията на нашите основатели чрез непрекъснато усъвършенстване и принос към обществото и съм убеден, че последната ни инициатива, създаването на Общността на младите учени, ще донесе реални ползи за нас и за обществото в следващите години."
НУЛА въглероден отпечатък
Цялостната амбиция на Карлсберг Груп за нулев въглероден отпечатък вече дава осезаеми резултати. През 2017 г. Групата спря да използва въглища в девет пивоварни в Китай, като част от целта си да премахне напълно използването на въглища като гориво до 2022 г. Друга стъпка по пътя към намаляване на въглеродните емисии беше превръщането на пивоварната Карслберг Швеция във Фалкенберг в първата въглеродно неутрална пивоварна на Групата, която използва 100% биогаз и зелена електроенергия.
Карлсберг Груп намали въглеродните си емисии в световен мащаб с 16% в сравнение с 2015 г., а 46% от електроенергията на компанията сега идва от възобновяеми източници. Освен това Групата ускори прехода си към изпозлването на 100% щадящи климата охладителни системи, като си сътрудничи с избрани партньори за проектирането на съоръжения за охлаждане (хладилни витрини и наливни инсталации) и с изграждането на „най-щадящия климата бар в света. Вероятно“.
НУЛА отпадни води
Карлсберг Груп предприема сериозни мерки за постигането на целите си за намаляване на отпадните води и за 50% намаление на водното потребление в пивоварните си до 2030 г. Съвместните усилия на всички пивоварни на Карлсберг Груп допринасят за понижаване на изпозвания воден ресурс с 6% от 2015 г. насам, достигайки водеща в индустрията позиция от средно потребление на вода - 3.1 хл. вода за 1 хектолитър произведено пиво.
Чрез „Заедно към нулевия отпечатък“ Карлсберг Груп се стреми към постепенна промяна и подобрения в използването на водата в пивоварните, като същевременно цели да постигне въздействие и извън границите на компанията чрез опазване на споделените водни ресурси.
НУЛА безотговорна консумация
С развитието на идеята за отговорна консумация Карлсберг Груп дава възможност на потребителите да направят по-осведомен и отговорен избор. Усилията са насочени към предлагане на повече информация за продуктите, както и насърчаване на отговорно поведение на консумация.
Съвместните инициативи за отговорно потребление на Карлсберг Груп през 2017 г. достигнаха до над 70 милиона потребители в световен мащаб. Компанията разширява дейността като предприема поставянето на дрегери във всички камиони, извършващи доставките на продуктите й по цял свят, в подкрепа на отговорното поведение и предприемане на мерки срещу шофирането в нетрезво състояние.
НУЛА инциденти
Карлсберг Груп се стреми към формиране на безопасна среда и свеждане на риска от злополуки до нула, като целта е намаляване броя на инцидентите всяка година до 2030 г. През 2017 г. компанията предприе стъпки за повишаване на осведомеността и прилагане на мерки за безопасност в Групата в глобален мащаб. Броят на злополуките е намалял с 42% в сравнение с 2016 г.

Последвайте ни в Twitter @CarlsbergGroup - #TowardsZERO
За Карлсберг Груп
Карлсберг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. В компанията работят 41 000 души, а продуктите й се продават на 150 пазара по света.
За повече информация: www.carlsberggroup.com
 

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Дизайнерски проекти и ултрамодерни изделия представя изложението за интериор „Дибла“

Последно поколение изделия за обзавеждане и дизайнерски проекти ще бъдат презентирани в две специални зони на изложението „Дибла – идеи и продукти за интериора“, което ще се проведе от 21 до 25 февруари 2018 г. в Международен панаир Пловдив.

Banff Mountain Film Festival World Tour идва в София на 21 и 22 Февруари 2018

Banff Mountain Film Festival World Tour идва в София на 21 и 22 Февруари 2018

Banff Mountain Film Festival, програма на Banff Centre, Канада, е най-големият и един от най-престижните планинарски фестивали в света. Веднага след провеждането на Фестивала в Банф, Канада всяка есен, стартира и Световната обиколка.

Вайръл кампания за приятелството заля социалната мрежа

Вайръл кампания за приятелството заля социалната мрежа

Звезди се включиха в социален експеримент, който потвърди, че приятелите са едно от най-важните неща дори в съвременния свят.

Известният художник и галерист Ангел Гешев в кампания „Топъл обяд“

Известният художник и галерист Ангел Гешев в кампания „Топъл обяд“

Популярният пловдивски художник и собственик на галерия „Arsenal of Art” в кв. Капана Ангел Гешев подкрепи благотворителна кампания „Топъл обяд“.

Къде и кога да планираме изгодни почивки през годината

Къде и кога да планираме изгодни почивки през годината

Тази година ще ни зарадва с немалко възможности за кратки пътувания около празници и почивни дни – време, в което да си откраднем няколко допълнителни пътувания извън лятната отпуска и големите празници.

Абонамент за RSS новини