21 Септември 2020г.
ИКЕА и Republic of Gamers (ROG) се обединяват, за да предоставят на всички геймъри ново и уникално изживяване за дома и играта в него. За тази цел шведската компания разработи иновативна гама мебели и аксесоари, предназначена за по-удобна и практична домашна среда за всички любители и професионалисти в сферата на развлечението. Гамата се състои от 30 продукта и ще бъде пусната за първи път в Китай през февруари 2021г., а от октомври същата година ще бъде достъпна и за други пазари на ИКЕА по света.
Около една четвърт[1] от световното население са геймъри, въпреки това нуждите на любителите на игри по отношение на обзавеждането на дома доста често са пренебрегвани. Шведският гигант ИКЕА е любопитен как средата вкъщи може да подобри игровото изживяване и да го направи по-удобно за всички любители и професионалисти в сферата.
„Има много негативни стереотипи, свързани с идеята, че игрите са изградени върху насилие и правят хората асоциални, затворени в своя собствен свят. Всъщност цифрите в проучванията[2] показват, че игрите са сред най-разпространените социални дейности и могат да подобрят психичното здраве и общото благосъстояние на индивида. Те са източник на забавление и релакс, а чрез тях хората развиват умения за работа в екип, комуникация и симбиоза в конкретната задача. Играта е нов начин за свързване с другите, който напоследък стана и почти единственият що се отнася до дистанционната комуникация“ споделя Ева Райхърт, глобален бизнес лидер на работните пространства на ИКЕА.
ROG е една от водещите марки в гейминг индустрията, проектираща висококачествени и иновативни технологични решения. Нейният опит за създаване на изключително игрово изживяване и знанията на шведския бранд за дома се обединяват в мисията да създадат практично и функционално пространство за игри в дома.
[1] Newzoo Global Games Market Report 2020. Available in: https://newzoo.com/insights/trend-reports/newzoo-global-games-market-report-2020-light-version/
[2] ESA essential facts 2020. Available in: https://www.theesa.com/esa-research/2020-essential-facts-about-the-video-game-industry/