15 Юли 2024г.
Сензацията на българската музикална сцена – група „Молец“, станаха посланици на устойчивата мода и най-новия бранд за дрехи втора употреба textales, който направи дебют на пазара у нас този юни. Музикантите, които са разпознаваеми не само с уникалното си звучене, но и с оригиналния си стайлинг, подкрепят инициативата за промяна на консуматорската нагласа на потребление в обществото.
И двамата изпълнители са утвърдени представители на секънд хенд културата, любители на модата от деца, в магазините за втора употреба те винаги са намирали и продължават да намират икономично и индивидуално решение за уникален стил.
Изпълнителите обръщат поглед и към устойчивото измерение на модата втора употреба с желанието да вдъхновят последователите си да бъдат по-отговорни към хората и околната среда.
Освен с участието си в различни каузи и инициативи, група „Молец“ се радва на многобройни срещи с почитатели през летния сезон и се подготвя активно за старта на турнето си в България, което ще започне на 15 август в Античния театър в Пловдив, ще продължи на
Най-новият бранд за дрехи втора употреба и устойчива мода textales откри първия си магазин в София на адрес бул. Александър Стамболийски №50 в средата на месец юни. Магазинът е с просторен и модерен интериор в натурални цветове, създаващ усещане за уютна атмосфера, която предизвиква удоволствие и вълнение при пазаруването на дрехи втора употреба. Освен ремонтирани артикули и различно качество дрехи втора употреба, textales разработва и своя собствена колекция ъпсайклинг (премоделирани) продукти, която включва серия от унисекс дрехи с преизползван текстил и кожа, ежедневни чанти и аксесоари.
Повече за textales
textales е модерен български бранд за устойчива мода. Основната му цел е да промени нагласите към дрехите втора употреба, като предлага уникално клиентско преживяване, подбрани продукти, ориентирани към предпочитанията на аудиторията, и акцентира върху изграждането на култура за устойчиво потребление.
Брандът залага на стратегия за разширяване на присъствието си в България, планирайки отваряне на магазини в големите областни градове, последвано от широка експанзия в по-малките населени места, както и навлизане на пазарите в Гърция и Румъния.
Повече информация можете да откриете на адрес: https://textales.com/