28 Септември 2016г.
На 24 септември, в рамките на Нощ Пловдив 2016, арт бутик „Дрешника“ представи част от своите есенни вдъхновения под формата на арт инсталация. Новата колекция на „Алениа“ превърна улица Абаджийска в есенна приказка.
Сред падащи цветни листа, в ясната септемврийска вечер, се подаваха снимки с любими детайли от дрехите, които Анелия Янкова представи за своите клиенти, партньори и приятели. Стари рамки и куфари бяха част от романтиката, а дървени манекени „дефилираха” върху червен килим с моделите на марката „Алениа“. Завладяващи цветове напомнящи красива есен и оригинални кройки отново бяха отличителен белег на колекцията.
Арт бутик „Дрешника“ има амбицията да се превърне в уютно място за дамски разкош и истинско вдъхновение, а не просто бутик за дрехи. Основателката на модната марка, Анелия Янкова отбеляза, че: "Дрешника е място, на което нямат значение възрастта и фигурата на една жена. Нашите клиентки са наши музи, истински и елегантни жени, за които ние творим с вдъхновение".
Съвсем скоро „Дрешника“ ще навърши една година, в която дамите имаха възможността да усетят личното отношение към себе си и дрехите, които купуват. В „Дрешника“ всяка дреха се моделира по начин, който да покаже най-доброто от фигурата и излъчването, а корекциите са комплимент от бутика, защото „Алениа“ създават уникална връзка със своите клиентки - всяка дама трябва да се чувства уютно и красиво в нея.
„Алениа“ е марка създадена през 2014 г. По-късно се появява „Дрешника“, чиято цел е да бъде място, на което младите български дизайнери да получат сцена за изява. В процеса на работа се появява и идеята за подкрепа на ученици и младежи, които имат талант и творят дрехи,но все още не са имали възможност да се изявят някъде,още по-малко да предложат своите дрехи на реалния пазар. Като продължение на тази идея, през лятото на 2016 г. се проведе конкурсът „Моден капан“, в който взеха участие много млади български дарования, които представиха моделите си в зрелищен спектакъл в Капана, на който стари сгради от култовия квартал също „дефилираха“, облечени в над 2 000 метра плат.
„Алениа“ има собствен почерк, който може да се види в различни колекции създадени от бранда, както и на места като клуб Библиотеката, Пловдив – едно от култовите заведения в града, отличаващо се със съвременен и много атрактивен дизайн.