24 Септември 2021г.
Общо 139 младежи от цялата страна завършиха своята лятна практика във веригата
24 септември 2021 г. София. Едно от най-актуалните имена на родната поп сцена – Dara, влезе в магазин на Lidl, но не за да пазарува, а за да изнесе специален онлайн концерт за практикантите на веригата. Именно тя беше специалната изненада за всичките 139 младежи от цялата страна, които завършиха своята лятна практика в компанията.
В рамките на 2 месеца участниците в програмата видяха отблизо какво се случва зад кулисите на веригата – натрупаха практически опит, спечелиха първите си пари и разбраха какво е да работиш за водеща международна компания. Признават, че са се научили да бъдат още по-отговорни и решителни, как да работят в екип и с клиенти и са станали още по-уверени, че могат да постигат желанията и целите си.
По време на практиката младите хора преминаха през серия обучения и натрупаха практически опит, попадайки в реална работна среда. Освен възможност да учат и да създадат нови приятелства, участниците имаха възможност да спечелят и награди. Трима от успешно завършилите програмата спечелиха парични награди, с които да осъществят своя мечта. Голямата награда на стойност 1000 лв. спечели Дилек Хюсеин от Пловдив, а другите две по-малки – на стойност 400 лв., отидоха при Денис Патронов от Бургас и Иван Иванов от София.
Участниците в тазгодишното, осмо издание на практикантската програма бяха два пъти повече в сравнение с последното издание. Практикантската програма е един от начините, по които компанията дава на младите хора възможност да направят първите си професионални крачки и да постигнат успешна кариера, дори и да са без опит. Друг такъв пример е стажантската програма на Лидл България, чието второ издание приключи в началото на месец септември. За нея кандидатстваха 120 български студенти от страната и чужбина, а осемте финалисти работиха по конкретни бизнес проекти, които след това представиха пред ръководството на компанията.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.