05 Декември 2022г.
Дори след две много силни години (2020 и 2021) на подем на електронната търговия, този сезон GLAMI успя да постигне допълнително разрастване по всички ключови показатели и да помогне на електронни магазини за мода да достигнат до повече клиенти. Това са конкретните данни:
● Въпреки енергийната криза и опасенията относно високите разходи на живот, средната стойност на поръчките се е увеличила с 11,6%, в сравнение с 2021 г.
● През седмицата на Черния петък поръчките, направени през GLAMI.bg, са се увеличили с +9,7% спрямо 2021 г.
● Впечатляващо е увеличението на генерирания оборот към онлайн магазините за мода с цели +72% в сравнение с 2021 г.
● Изходните кликове от GLAMI към партньорските електронни магазини са се увеличили с +14,9%.
Българите обичат обувките
Някои от най-търсените артикули в GLAMI.bg за периода на Черния петък показват, че тенденцията за засилен интерес към маратонките продължава. По-младежки марки и модели като Nike, Jordan и Nike Air Force са начело на списъка за втора поредна година, докато „якета“ е класическа дума за търсене на всички времена за женската аудитория.
Сезонните и модни тенденции се завръщат след 2 години чакане!
Забелязаният факт, че маратонките са начело по отношение на търсенията, се допълва от наблюдението, че други продукти се считат за най-желани при избора на потребителите (* изводът е направен въз основа на броя изходни кликове при излизане за дадения период).
Зимата постепенно започва да разкрива пълните си цветове и българките, които са доста проактивни потребители, са показали особена любов към зимното облекло. Това извежда от своя страна артикула „зимно яке“ в цели 5 позиции в топ 10. Мъжете също са били най-активни именно в тази категория, но при тях водещ е много специфичен модел на черно спортно яке, което заема 3 челни позиции сред първите 10.
Завръщането на облеклата „извън дома“, което е утвърдена тенденция през 2022 г., се доказва и от факта, че 2 от първите 10 продукта в продажбите са били дамски рокли.
Любопитно е, че миналата година в първите 10 позиции можеха да бъдат открити класически "карантинни артикули", както и зимните якета и ботуши, които присъстваха еднакво засилено сред най-продаваните продукти!
За GLAMI
GLAMI е основана през 2013 г. от Томаш Ходбод и Михал Йирак като модна търсачка. GLAMI е най-голямата европейска модна търсачка, която събира на едно място милиони купувачи с хиляди онлайн магазини. Благодарение на интелигентното категоризиране на продуктите и персонализираното предлагане, GLAMI прави пазаруването и откриването на мода по-лесно. С присъствието си на 14 пазара, GLAMI & Stileo посрещат повече от 47 милиона посетители месечно.