13 Април 2023г.
Българска салата за Великден от Kaufland България. Свежа зелена салата, хрупкави краставици и пресен лук от български доставчици на изгодни цени предлага най-големият ритейлър специално за празника. Всички необходими зеленчуци за традиционната великденска салата вече са налични на рафтовете в магазините в цялата страна. Предлаганите в момента пресни плодове и зеленчуци са доставени от над 30 български производители. Сред предлаганите артикули са копфсалата, червена и зелена салата, микс бейби салати, репички, спанак, пресен чесън, бяла печурка, зелен лук, моркови и маруля.
„Постепенно влизаме в сезона на българските плодове и зеленчуци, което естествено води до спад на цените за крайните клиенти. Благодарение на програмата за договорно изкупуване на българска земеделска продукция имаме възможност да предложим на потребителите български зеленчуци за Великден. Предварителните договори дават сигурност и предвидимост на родните производители, благодарение на което земеделците, с които работим, не се отказаха от оранжерийното производство тази зима, коментира Иван Иванов, ръководител направление „Плодове, зеленчуци и цветя“ в Kaufland България. „Благодарение на предварителните договори очакваме първите български домати, оранжерийно производство, в края на месец април“, коментира Иванов.
Плановете на ритейлъра тази година са да увеличи българската земеделска продукция в магазините си с над 30%. Компанията планира да изкупи родни плодове и зеленчуци за над 77 млн. лв., като повече от половината ще бъдат по Договорите й за предварително изкупуване. За 2022 г. веригата има сключени договори с 25 земеделски производители от цялата страна за предоставяне на над 65 вида плодове и зеленчуци.
Към края на миналата година ритейлърът добави към acopтимeнтa на собствената си марка „Брей!“ 10 пpecни плoдoвe и зeлeнчyци c гapaнтиpaн бългapcки пpoизxoд, пpoизвeждани при изключително строг контрол за качество. Плaнoвeтe на Kaufland зa 2023 г. ca дa yдвoи бpoя им.
За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.