В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

БЛАГОТВОРИТЕЛНИТЕ КАУЗИ НА NATURA BISSE BARCELONA ЗА ЕДИН ПО-ДОБЪР ЖИВОТ

12 Януари 2018г.

  • Pin It

Фондация Рикардо Фисас Natura Bisse е организация, създадена през 2008 г., когато Рикардо Фисас и Глория Верже, основатели на испанската козметична компания Natura Bisse, успяват да фокусират своите усилия за разработването на проект, който се е развивал в продължение на много години.

Natura Bisse дарява 0,7% от печалбата си на Фондацията и също така помага за финансирането на проекти, които гарантират благосъстоянието на нуждаещи се. Фондацията разработи програма за естетическа грижа, необходима на хората, подложени на онкологично лечение, и си партнира с организации, които работят в тясно сътрудничество с групи в неравностойно положение, чрез
програми за социално подпомагане.


Последното събитие, в което Natura Bisse взе участие, беше представянето на най-новата колекция от картини на Ким Маккарти в галерията "Морган Лемън", Ню Йорк. Сред гостите бяха: Блайт Данър, Марта Стюарт, Бренда Вакаро, Джоел Грей, Джон Макнеро и Пати Смит, Ерик Рот, Джеймс Брукс, Брук Шийлдс, Памела Фиори, Джоана Касиди, Мартин фон Хаселберг, Дезире Грубер, Пейдж Питърсън и Майкъл Грейъс.

Няколко дни по-късно на откриването на TEFAF New York Fall в парка Avenue Armory място зае кауза за набиране на средства от най-забележителните колекционери, филантропи и лидери в областта на модата и дизайна в Ню Йорк. TEFAF New York Fall (TEFAF означава Европейско изложение на изобразителното изкуство), което се фокусира върху декоративното изкуство и бижута от древността до началото на 20-и век, е признат за шампион на най-добрите търговци на изкуство и експерти от цял ​​свят, както и за осигуряване на най-високо качество на художественото изживяване. То се провежда всеки март в
Маастрихт, Холандия.


"Нощта на откриването" се проведе в полза на събиране на средства за онкологично болни хора. Повече от хиляда гости от модния, художествения, филантропския и дизайнерския свят присъстваха на предварителното изявление, което бе с благотворителна кауза, осъществи се благодарение на Фиона и Стенли Друкенмилър и бе спонсорирано от Natura Bissé Barcelona. В България официалният представител на Natura Bisse г-жа Грети Гарсия подкрепя благотворителна инициатива за закупуване на инсулинови помпи за лечение на деца, болни от диабет.


„Децата, болни от диабет, имат друго детство, по-специално. Спазват определени хранителни режими, непрекъснато следят нивата на кръвната си захар и най-важното винаги са нащрек - споделя г-жа Грети Гарсия, изпълнителен директор на компанията. – Най-малкото, което мога да направя за тях, е да помогна за повече усмивки на лицата им и повече спокойствие в дните им. Когато се запознах в детайли с причините за необходимост от инсулиновите помпи и действието им, бях убедена, че това ще се превърне в моя кауза. Аз силно вярвам, че събирайки средства с различните благотворителни инициативи на Natura Bisse България, успяваме да зарадваме все повече деца.“

----------------------

Натура Бисе е луксозна козметична марка, създадена на 7 юни 1979 г., навлизайки на професионалния козметичен пазар с пет крема, предназначени към различни нужди и проблеми на кожата. Създателят на марката, Рикардо Фисас Мулерас, основава компанията си върху основополагащите стълбове на професионализма, усилията, ангажираността, способността за преодоляване и социалната отговорност". Марката е на българския пазар вече повече от 10 години.

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Коафьорът Наско Папазов за новите тенденции при косите

Коафьорът Наско Папазов за новите тенденции при косите

Новата година е вече тук, а с настъпването й няма нищо по-хубаво от това да поставим своето стилно начало като адаптираме най-новите тенденции в косите, както съветва коафьорът Наско Папазов от Studio N-Stage.

Диляна Попова, Асен Блатечки, реалити звездата Александра Богданска и Преслава Пейчева се събраха на снимачната площадка на Derma-Act

Диляна Попова, Асен Блатечки, реалити звездата Александра Богданска и Преслава Пейчева се събраха на снимачната площадка на Derma-Act

Орлин Павлов и Златните момичета на художествената гимнастика отново застанаха един до друг в мисията за качествена грижа и равенство в обслужването на всички пациенти „Единствено здравето е от значение“

Кампания „Топъл обяд“ пред болница „Медлайн“ се разраства: Ортодоксалният орден на Хоспиталиерите ще храни нуждаещи се 2 пъти седмично

Кампания „Топъл обяд“ пред болница „Медлайн“ се разраства: Ортодоксалният орден на Хоспиталиерите ще храни нуждаещи се 2 пъти седмично

Кампания „Топъл обяд“ се разширява и вместо само един ден, ще осигурява топла храна на нуждаещите се 2 дни в седмицата – в понеделник и петък.

Благотоврителното бягане "36 часа" привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания

Благотоврителното бягане "36 часа" привлече над 16 хил. лв. дарения за децата с онкохематологичи заболявания

По време на събитие в Park Center Sofia днес организаторите на 36-часовото бягане на Краси Георгиев обявиха резултатите от кампанията

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Българите спестили 18 млн. лева с карта за лоялни клиенти в една верига супермаркети

Абонамент за RSS новини