19 Септември 2024г.
За поредна година BILLA България и фондация „Конкордия“ обединяват усилия и стартират
благотворителната кампания „Помогни на дете в риск да отиде на училище“, чиято основна
цел е да подкрепи с учебни материали ученици в неравностойно положение. Инициативата
ще се проведе между до 18-и септември във всички 55 обекта на търговската верига в София.
Благодарение на събраните пособия, децата в риск ще могат да започнат пълноценно
учебната година и да продължат спокойно образованието си.
Кампанията „Помогни на дете в риск да отиде на училище“ е насочена към клиентите на BILLA,
които могат да закупят учебни материали от богатия асортимент в актуалния каталог „Отново
в час“ и да ги оставят в обозначените кошове за дарения след касовата зона. Най-
необходимите пособия за учениците в нужда - тетрадки, химикалки, моливи, линии, несесери
и раници, са налични на достъпни цени до 18 септември в магазини BILLA.
BILLA България си партнира успешно с фондация „Конкордия“ от 2012 г., като през годините
веригата подпомага различни каузи на организацията, насочени към социалното и
образователното развитие на деца в неравностойно положение. Съвместните инициативи на
BILLA и „Конкордия“ оказват положително въздействие върху живота на подрастващите в
нужда, които успяват да изградят увереност, комуникационни умения, толерантност и
дисциплина.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки
BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel
International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия,
Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на
първия си магазин в София. Тя е представена в 50 града в страната с общо 159 търговски обекта, което я прави веригата с най -
голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на
клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за
ежедневното пазаруване на достъпни цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.