12 Май 2022г.
BILLA Travel предоставя 100% сигурност и удобство при организацията на мечтаната почивка в любими дестинации
BILLA Travel стъпи на българския пазар, а брошурата с актуални летни предложения вече се разпространява в търговските обекти на BILLA България. Зад нея стои австрийската REWE Austria Touristic, най-успешната туроператорска компания в Австрия, която принадлежи към DER Touristik Group и осигурява перфектната почивка на над 7 милиона души годишно.
BILLA Travel улеснява потребителите в организацията на мечтаната почивка. Най-новата туристическа компания у нас извежда удобството на преден план – клиентите могат да избират между полети от няколко летища – София, Варна или Букурещ. Тя няма изискване за минимален брой пътници. По този начин, поставя желанията на потребителите на първо място. Те имат възможността да избират от огромен каталог с първокласни хотели, включително и от собствените хотелски марки на DER Touristik Hotels & Resorts. Системата на BILLA Travel предоставя и максимално изчерпателна информация, като клиентите имат възможност да изберат и най-достъпните цени.
„След две години, белязани от ограничения в условията на пандемия, потребителите най-сетне имат свободата отново да откриват нови дестинации и да се срещат с близки по света. Щастливи сме, че даваме ексклузивен достъп на клиентите си до каталога на BILLA Travel, защото по този начин им предоставяме сигурно решение по пътя към мечтите им за пълноценна почивка“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Пълен списък с всички примамливи предложения „от първа ръка“ и „без надценки“ е достъпен в актуалната брошура „Лято 2022“, както и на официалния уебсайт на туристическата компания: www.billatravel.bg.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.