28 Юли 2022г.
Рекордните над 21 000 свежи и качествени продукта предлага в хипермаркетите си най-голямата търговска верига у нас - Kaufland. Това лято, към разнообразния продуктов асортимент се добавя и богата селекция от донъти с различни вкусове, цветове, форми и текстури. В допълнение към безупречния вкус и изгодна цена, донътите се предлагат и в подаръчни пакети, превръщайки се в подходящ комплимент за любими хора.
Разнообразието в магазините на Kaufland включва между 12 и 15 вида донъти всеки ден. Те са част от Пекарната и могат да бъдат намерени във всеки един хипермаркет от веригата, като в обектите в столичните квартали Банишора, Крива река и Младост има допълнително вторично излагане в специално обособен „сладък“ донът-щанд.
Сред най-любимите вкусове у нас са тези с шоколад, класическите – със захарна поръска, както и тези с пълнеж малина, ягода и ванилия. Изключително голям интерес тази година предизвиква и донътът с шоколад Milka, който е най-предпочитаният след шоколадовите варианти. Kaufland България предлага и уникален за страната донът с вкус на световно известните бисквитки Oreo.
Всички донъти могат да бъдат намерени на изгодни цени, като се предлагат и в специални предложения на промо-пакети в комбинация от 4 броя.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.