20 Ноември 2020г.
- 565 193 посетители през първите два часа, с 13% повече в сравнение със същия период миналата година
- Над 94 668 поръчани продукта от 350 000, предлагани от eMAG, и над 185 000 от Маркетплейс търговците в платформата
- 74,46% поръчки, направени от мобилни устройства
София, 20 ноември 2020 г. – eMAG Black Friday 2020 започна в 7:13 ч. тази сутрин при голям интерес към офертите за „Продукти изненада”, включени в кампанията: 565 139 посетители бяха регистрирани на мобилното приложение и сайта на eMAG, с 13% повече от миналата година, които в рамките на първите два часа поръчаха 94 668 продукта. Общата стойност на направените поръчки се е увеличила с 14% в сравнение със същия период миналата година, достигайки общо 15,94 милиона лева за първите два часа от кампанията.
76,46% от трафика идва от мобилни устройства. В кампанията са включени над 350 000 продукта с атрактивни отстъпки и селектирани оферти, които ще бъдат разкривани през целия ден.
„Стартът на Black Friday 2020 показа голям интерес към селектираните за кампанията оферти. Вярваме, че през тази година хората са спестили пари, отказвайки се от важни за тях разходи, за да могат да си позволят сега да вземат продуктите, които искат, за домовете си или за личен комфорт. Регистрирахме над 500 000 посещения на сайта през първите два часа, като клиентите купуваха средно по 2,56 продукта на поръчка от различни категории,” каза Андрей Попеску, директор на eMAG България.
Поръчките за най-висока стойност са направени от Пловдив, Хасково, Младост (София).
Продуктите, поръчани най-бързо:
- Лаптоп HP 15-db1033nq, 15.6", RAM 8GB, SSD 512GB - 77 бр. на Black Friday цена 599,99 лв., поръчани за 35 секунди;
- Телевизор LG 55UN70003LA, 55" (139 см), Smart, 4K Ultra HD, LED - 200 бр. на Black Friday цена 529,99 лв., поръчани за 48 секунди;
- Телевизор LED Star-Light, 32" (80 см), HD – 600 бр. на Black Friday цена 129,99 лв., поръчани за 2,32 минути;
- Пералня Heinner HWM-6010VA++, 6 кг, 1000 об./мин., клас A++, система Eco Logic – 300 бр. на Black Friday цена 259 лв., поръчани за 5,33 минути.
Най-поръчваните продукти:
- 16 115 продукта за дома
- 6 572 телевизора
- 6 164 хладилника и други домашни електроуреди
- 12 122 играчки
Поръчани селектирани продукти:
- 590 литра гориво
- 12 ваучера за ресторанти
- 7 СПА ваучера
Първите часове, обзор:
- Кампанията започна в 07:13:40 ч. местно време, когато беше регистрирана първата поръчка;
- Продажби за 15 948 000 лв. след 2 часа;
- 94 668 продукта, поръчани през първите 2 часа.
Black Friday е търговска кампания, която се провежда всяка година. eMAG предлага Black Friday оферти на българския пазар ежегодно от 2013 г. насам. eMAG напомня, че търговската кампания Black Friday 2020 продължава до 01:59:59 ч. на 21 ноември 2020 г.
За eMAG:
eMAG е основана през 2001 г. в Румъния и през последните 19 години си спечелва водеща роля в индустрията на електронната търговия като един от най-големите онлайн търговци на дребно в Централна и Източна Европа. eMAG изнася своя успешния модел в България и Унгария и непрекъснато инвестира в технологични решения, за да помогне на клиентите да спестят време и пари. eMAG предлага в България повече от 1 000 000 артикула от различни категории, включително смартфони, телевизори, лаптопи, домакински уреди, продукти за бебета и играчки, стоки за дома и градината, за красота и лична грижа, за автомобила, мода и спорт; 200 000 от продуктите на платформата се предлагат от eMAG и над 800 000 – от 4 500 Marketplace партньори. eMAG.bg е шопинг дестинация, предлагаща удобно пазаруване с възможност за доставка до над 2 000 точки (куриерски офиси и клоновете на Български пощи), с множество опции за плащане (онлайн, наложен платеж, на изплащане) и чрез мобилно приложение. www.emag.bg