13 Юни 2023г.
Над 300 са дневните поръчки на BILLA през онлайн платформата Glovo. Повече от месец след старта на проекта, софиянци се възползват от бърза и лесна доставка. Избраните от тях продукти онлайн са достъпни на цени като във физическите магазини на веригата и достигат до дома за средно време под 50 минути.
„В основата на нашия модел е удобството и бързината при пазаруване, като това важи в пълна сила и за нашия онлайн магазин. Когато поръчват през Glovo, потребителите търсят преди всичко безкомпромисно качество. Наша основна цел е с всяка поръчка клиентът да получи продуктите, които самият той би си избрал, когато пазарува във физическия магазин. Когато това се случва и очакванията му са оправдани, клиентът ни се доверява отново.“ коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Потребителите могат да избират през платформата от над 4000 артикула, сред които свежи плодове и зеленчуци, винаги прясно месо с гарантиран произход, печива и тестени изделия, риба, био продукти, козметика, напитки, както и месо на грил и готови ястия от топлата витрина, по рецепти на шеф Виктор Ангелов.
Средната стойност на кошницата в онлайн магазина на BILLA е 50 лв. Компанията отчита още, че във всяка втора поръчка през Glovo присъства и напитка, а бестселър сред продуктите са бананите, които присъстват във всяка пета виртуална кошници. В следващата година услугата ще се разрасне и в други големи градове в партньорство с Glovo, като първият от тях ще бъде Пловдив.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.