В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

На 13 юни стартира курс "Социалните мрежи през 2017 - как да правим бизнес с Facebook"

06 Юни 2017г.

  • Pin It

Занятията стартират на 13 юни и ще се състоят в сградата на M3 College (ул. "20 април" 26) на следните дати: 13.06, 15.06, 19.06, 20.06, 22.06 и 27.06.

Курсът ще се провежда от 18:30 до 20:30 ч., а цената му е 180 лв.

Можете да се запишете още сега тук или да получите допълнителна информация на college@m3college.com.

Акценти в програмата:

 
1. Защо да използваме социалните мрежи.
2. Какво трябва да знаем преди да започнем.
3. Защо брандът e на първо място и как да не слагаме каруцата пред коня.
4. Защо Facebook.
5. Как работи Facebook за потребителите.
6. Как работи Facebook за брандовете.
7. Как да намираме и създаваме най-доброто съдържание за нашата аудитория.
8. Кое съдържание е популярно и кое не.
9. Как работи Facebook news feed algorithm.
10. Как да ангажираме нашата аудитория.
11. Как да реагираме при задаваща се PR криза.
12. Facebook Insights и Facebook Ads – как да ги използваме.

Информация за лекторите

Милин Джалалиев. Професионалист с огромен опит в сферата на рекламата и дигиталния маркетинг. Бил е управляващ директор на Saatchi & Saatchi България. В момента е Chief of Communications в Publicis One и програмен директор магистърската програма „Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт“ във Висшето училище по застраховане и финанси.

Младен Борисов. Младен има 10 години опит в сферата на дигиталните технологии. Реализирал е множество успешни кампании в България, Великобритания и САЩ. През последните няколко години работи по проекти в сферата на edtech. Лектор и преподавател по онлайн маркетинг и социални мрежи.

Радослав Дачев е работил пет години в pet care сектора в България (B2B и B2C) с фокус върху дигиталния маркетинг. В момента е част от екипа на български софтуерен стартъп The Camp. Личната му мечта е да участва в изграждането на български бранд от световен мащаб.

Десислава Кънчева работи в областта на дигиталния маркетинг от 2012 г. Управлявала е рекламни кампании за големи местни и глобални брандове в сектора на бързооборотните стоки за България и Румъния. В последните години се занимава с онлайн маркетинг кампании, ориентирани към резултати в различни сектори в България и чужбина. Била е лектор на тема Facebook реклама на различни конференции и семинари, пред студенти и в индивидуални обучения.

За допълнителна информация: college@m3college.com

M3 Communications College е представител на Manhattan Institute of Management и е първият изцяло лицензиран център за професионално обучение в областта на PR, маркетинг и бизнес комуникации в България. Колежът е част от M3 Communications Group, Inc., водеща PR агенция в България и A Hill+Knowlton Strategies Partner – най-голямата PR агенция в светал

 

Още новини от Интернет

RSS виж всички

Играем чисто с ГИС технологии от ЕСРИ

Играем чисто с ГИС технологии от ЕСРИ

Специализирани ГИС решения подпомагат отбелязването на „зелени точки“ в седмото издание на „Да изчистим България заедно“

IPT курс-работилница за дизайн на уеб сайтове с HTML, CSS и WordPress от 30 септември

Курсът на IPT Уеб дизайн: HTML 5, CSS 3, JavaScript, jQuery, Bootstrap и WordPress отваря пътя за професионално развитие на участниците като уеб разработчици. Записването е от: http://iproduct.org/schedule/

Цветан Русимов ще бъде лектор на тазгодишната конференцията Dev.Play в Букурещ, посветена на индустрията за разработване на игри

Цветан Русимов, главен оперативен директор на Imperia Online – най-голямото студио за игри в България, което прави игри за десктоп и мобилни апликации, ще се присъедини към Dev.Play 2017 като лектор.

Kaufland България с обновена визия на уебсайта си

Специално за новата учебна година сайтът включва и интерактивна класна стая с разнообразие от ученически пособия и вкусни рецепти за меню на ученика

Двете компании за доставка на храна се обединяват

Водещата платформа за поръчка и доставка на храна BGmenu обяви сливането си с друга компания от бранша Lakom.bg. Партньорството между двете компании беше обявено официално на 31-ви август и с това се поставя началото на процесите по обединението на услугите.

Абонамент за RSS новини