22 Февруари 2018г.
Първото събитие Influencer Talks THE BRANDS EDITION ни запозна отблизо с възможностите на инфлуенсър маркетинга
Най-популярният влогър у нас - Емил Конрад представи тайните за успешно партньорство с инфлуенсъри, на първото издание на Influencer Talks THE BRANDS EDITION.
Събитието, посветено на най-актуалния подход в маркетинга се организира от INFLUENCER.BG - водещата българска платформа за инфлуенсър маркетинг.
Influencer Talks THE BRANDS EDITION цели да разкрие на българския бизнес повече за “чудото” на инфлуенсър маркетинга, като срещне бранд мениджърите лично с един от водещите български инфлуенсъри.
На 21-ви февруари в Генератор, Емил Конрад и INFLUENCER.BG запознаха бранд мениджъри с детайлите на успешния инфлуенсър маркетинг, като сред акцентите на събитието бяха:
- Позиционирането на брандовете в онлайн пространството
- Традиционните медии срещу новите подходи в дигиталния маркетинг
- Защо автентичността е ключът към доверието на потребителите?
Известният влогър сподели, че за успешно реализирана инфлуенсър кампания е нужен медиатор между двете страни, или инфлуенсър агенция, специализирана в намирането на подходящи лица за конкретния бранд.
“За 7 месеца с инфлуенсър агенция съм направил повече кампании с брандове, отколкото за 3 години сам” отбеляза Емил Конрад. Той разкри и един от показателите за ефективност при инфлуенсър маркетинга: “Най-важното, което трябва да знае един бранд при кампания с инфлуенсър е, че броят гледания на публикация не са индикатор за ефективност. Реалният успех на инфлуенсър кампанията се измерва с броя интеракции.”
Като тенденция в маркетинга през последната година, партньорството с инфлуенсъри е най-автентичният начин, чрез който брандовете достигат до потребителите. Способността на инфлуенсърите да създават оригинално
съдържание и да разбират специфичната си аудитория е възможност за бизнеса да отправи рекламното си послание към правилния таргет.
Influencer Talks THE BRANDS EDITION е първото издание, което е ориентирано изцяло към брандовете, които искат да разберат как се създава ефективна инфлуенсър кампания и какви са стъпките към качествена
колаборация с влиятелните лица в онлайн пространството.