28 Юни 2023г.
L'Oréal, водещата козметична компания, представя най-новите си технологични иновации в областта на красотата на Viva Technology 2023 – най-голямото европейско технологично събитие, което се провежда от 14 до 17 юни в Париж. От диагностика на косата и скалпа до дерматологични анализи на кожата и персонализирани препоръки за грижи, компанията показва премиерно над 10 впечатляващи устойчиви и социално ангажирани технологии. Сред иновациите са и нови виртуални постижения, включително филтри за грим в Microsoft Teams, персонализирани дигитални аватари, NFT колекция за приобщаващата красота и стикери в Snapchat за едно по-вълнуващо AR изживяване.
Тези иновации се разработват с помощта на изкуствен интелект, Web3 технологии и данни, което позволява на L'Oréal да предоставя по-прецизна и персонализирана грижа за красотата на своите клиенти. Чрез технологичните си иновации, компанията се стреми да осигури „красота за всички и красота за всеки“ – крачка към промяната в преживяването на красотата чрез индивидуалност, разнообразие и приобщаване.
„Тази година на Viva Tech представяме изключителен избор от технологични иновации в областта на красота, които имат положително въздействие“, каза Никола Йеронимус, главен изпълнителен директор на L'Oréal Group. „Като използваме ресурсите си за развитие на технологиите, позволяващи достъп до по-интелигентна и по-устойчива красота, ние даваме възможност на всеки да се наслаждава на красотата по един по-справедлив начин и според своите собствени критерии.“
Посетителите на изложбената зона на L'Oréal на Viva Tech могат да се запознаят с иновациите в областта на красотата, включително:
Персонализирани технологии за красота
• META PROFILER™ на Giorgio Armani – иновативно устройство, което осигурява точна диагностика на стареенето на кожата. То разпознава и анализира UV уврежданията, зачервяването, разширените пори, липсата на хидратация и фините линии. С помощта на 12 патентовани алгоритъма и голяма база данни от над 100 000 изображения META PROFILER™ предоставя прецизни диагнози, основани на данни. Устройството е успешно тествано от 16 000 души в световен мащаб.
• K-SCAN на Kérastase – интелигентна камера, задвижвана от изкуствен интелект, предназначена за сканиране, диагностициране и проследяване на състоянието на скалпа и косата. Предоставя информация за плътността на косата, диаметъра на космените влакна, нивото на пърхот или нивото на порфирин. Тази информация позволява предоставянето на по-прецизни и персонализирани препоръки за продукти за третиране на косата. Устройството визуализира резултатите преди и след третиране, позволявайки на потребителите да видят актуалните резултати от процедурите.
• SPOTSCAN на La Roche-Posay – диагностично устройство за акне, разработено с изкуствен интелект и съвместно с водещи дерматолози. Представя дерматологичен анализ и оценка на несъвършенствата на база 3 селфита, използвайки богата база данни от 50 000 снимки на всички етнически типове кожа. Устройството предоставя препоръки за персонализирана рутинна грижа за кожата.
• 3D SHU:BROW на Shu Uemura – първият по рода си интелигентен апликатор за грим, който с помощта на технологията ModiFace AR сканира лицето на потребителя и предоставя персонализирани препоръки за оформяне на веждите в домашни условия. Устройството използва оптични сензори и технология за отпечатване с висока разделителна способност, с възможност за персонализиране на цветовете, което позволява постигането на естествено изглеждащи резултати. 3D SHU:BROW е носител на наградата за иновации на CES през 2023 г.
• Опаковки с QR код – свързват физическите продукти с цифровия свят, като потребителите могат да сканират кодовете и да получат постоянен достъп до полезна информация и персонализирани услуги. Технологията може да се адаптира според индивидуалните настройки и местоположение на потребителите.
• Виртуален асистент на L'Oréal Paris – виртуален асистент, който е на разположение чрез чат в реално време и позволява на потребителите да получават отговори на всички техни въпроси за грим, грижа за кожата, цвят на косата и други. С помощта на вътрешната технологична лаборатория за красота на L'Oréal – ModiFace, потребителите могат виртуално да изпробват всеки продукт за грим или цвят на косата чрез камерата на телефона си, използвайки разширената реалност.
Виртуални технологии за красота
• Приложение за красота на Maybelline – разработено в партньорство с Microsoft Teams, предлага различни филтри за грим, включително смели, лъскави, свежи и естествени стилове. Потребителите могат да избират визията, която най-добре отговаря на техните онлайн срещи, като използват продукти на Maybelline за очи, устни и лице. Приложението позволява персонализация и адаптиране на грим визията, което им помага да изразят индивидуалността си по време на срещите.
• Дигитални аватари – потребителите могат да създават свои дигитални двойници с помощта на L'Oréal Professionnel, Maybelline New York, Shu Uemura и Urban Decay, които пренасят красотата в метавселената. Чрез сканиране на QR код с телефона си и персонализация на аватара с елементи на марката, потребителите могат да изживеят уникални преживявания, които да споделят с приятелите си.
• Dream Vortex NFT колекция на NYX Cosmetics – с помощта на първата козметичната децентрализирана автономна организация GORJS, марката NYX Cosmetics създаде колекция от NFT произведения, Dream Vortex NFT. Всяко уникално произведение на изкуството произлиза от дигитални художници, част от организацията, и тяхната интерпретация на новата ера на красотата, базирана на ценностите разнообразие, приобщаване и творчество.
• Дигитални стикери на Shu Uemura – дигитални стикери, вдъхновени от японската калиграфия, които превръщат физическата красота в цифрова и виртуална. С помощта на технологията NFC потребителите могат да сканират стикерите и да отключат AR изживявания чрез Snapchat, които подобряват тяхната идентичност с филтри с японска тематика.
Тези иновации се разработват с помощта на изкуствен интелект, Web3 технологии и данни, което позволява на L'Oréal да предоставя по-прецизна и персонализирана грижа за красотата на своите клиенти. Чрез технологичните си иновации, компанията се стреми да осигури „красота за всички и красота за всеки“ – крачка към промяната в преживяването на красотата чрез индивидуалност, разнообразие и приобщаване.
„Тази година на Viva Tech представяме изключителен избор от технологични иновации в областта на красота, които имат положително въздействие“, каза Никола Йеронимус, главен изпълнителен директор на L'Oréal Group. „Като използваме ресурсите си за развитие на технологиите, позволяващи достъп до по-интелигентна и по-устойчива красота, ние даваме възможност на всеки да се наслаждава на красотата по един по-справедлив начин и според своите собствени критерии.“
Посетителите на изложбената зона на L'Oréal на Viva Tech могат да се запознаят с иновациите в областта на красотата, включително:
Персонализирани технологии за красота
• META PROFILER™ на Giorgio Armani – иновативно устройство, което осигурява точна диагностика на стареенето на кожата. То разпознава и анализира UV уврежданията, зачервяването, разширените пори, липсата на хидратация и фините линии. С помощта на 12 патентовани алгоритъма и голяма база данни от над 100 000 изображения META PROFILER™ предоставя прецизни диагнози, основани на данни. Устройството е успешно тествано от 16 000 души в световен мащаб.
• K-SCAN на Kérastase – интелигентна камера, задвижвана от изкуствен интелект, предназначена за сканиране, диагностициране и проследяване на състоянието на скалпа и косата. Предоставя информация за плътността на косата, диаметъра на космените влакна, нивото на пърхот или нивото на порфирин. Тази информация позволява предоставянето на по-прецизни и персонализирани препоръки за продукти за третиране на косата. Устройството визуализира резултатите преди и след третиране, позволявайки на потребителите да видят актуалните резултати от процедурите.
• SPOTSCAN на La Roche-Posay – диагностично устройство за акне, разработено с изкуствен интелект и съвместно с водещи дерматолози. Представя дерматологичен анализ и оценка на несъвършенствата на база 3 селфита, използвайки богата база данни от 50 000 снимки на всички етнически типове кожа. Устройството предоставя препоръки за персонализирана рутинна грижа за кожата.
• 3D SHU:BROW на Shu Uemura – първият по рода си интелигентен апликатор за грим, който с помощта на технологията ModiFace AR сканира лицето на потребителя и предоставя персонализирани препоръки за оформяне на веждите в домашни условия. Устройството използва оптични сензори и технология за отпечатване с висока разделителна способност, с възможност за персонализиране на цветовете, което позволява постигането на естествено изглеждащи резултати. 3D SHU:BROW е носител на наградата за иновации на CES през 2023 г.
• Опаковки с QR код – свързват физическите продукти с цифровия свят, като потребителите могат да сканират кодовете и да получат постоянен достъп до полезна информация и персонализирани услуги. Технологията може да се адаптира според индивидуалните настройки и местоположение на потребителите.
• Виртуален асистент на L'Oréal Paris – виртуален асистент, който е на разположение чрез чат в реално време и позволява на потребителите да получават отговори на всички техни въпроси за грим, грижа за кожата, цвят на косата и други. С помощта на вътрешната технологична лаборатория за красота на L'Oréal – ModiFace, потребителите могат виртуално да изпробват всеки продукт за грим или цвят на косата чрез камерата на телефона си, използвайки разширената реалност.
Виртуални технологии за красота
• Приложение за красота на Maybelline – разработено в партньорство с Microsoft Teams, предлага различни филтри за грим, включително смели, лъскави, свежи и естествени стилове. Потребителите могат да избират визията, която най-добре отговаря на техните онлайн срещи, като използват продукти на Maybelline за очи, устни и лице. Приложението позволява персонализация и адаптиране на грим визията, което им помага да изразят индивидуалността си по време на срещите.
• Дигитални аватари – потребителите могат да създават свои дигитални двойници с помощта на L'Oréal Professionnel, Maybelline New York, Shu Uemura и Urban Decay, които пренасят красотата в метавселената. Чрез сканиране на QR код с телефона си и персонализация на аватара с елементи на марката, потребителите могат да изживеят уникални преживявания, които да споделят с приятелите си.
• Dream Vortex NFT колекция на NYX Cosmetics – с помощта на първата козметичната децентрализирана автономна организация GORJS, марката NYX Cosmetics създаде колекция от NFT произведения, Dream Vortex NFT. Всяко уникално произведение на изкуството произлиза от дигитални художници, част от организацията, и тяхната интерпретация на новата ера на красотата, базирана на ценностите разнообразие, приобщаване и творчество.
• Дигитални стикери на Shu Uemura – дигитални стикери, вдъхновени от японската калиграфия, които превръщат физическата красота в цифрова и виртуална. С помощта на технологията NFC потребителите могат да сканират стикерите и да отключат AR изживявания чрез Snapchat, които подобряват тяхната идентичност с филтри с японска тематика.
Устойчиви технологии за красота
• WATER SAVER на L'Oréal Professionnel – иновативна душ-глава, която спестява до 69% вода в салоните за красота. Тя използва патентована технология за фрагментиране на водата и е свързана с табло за управление в реално време. До момента тази технология е била инсталирана в 3100 салона по света и е спестила повече от 42 милиона литра вода при грижата за косата.
• L'Oréal х IMPACT+ – интерактивно устройство за оптимизиране на дигитални кампании за красота с цел намаляване на въглеродния отпечатък. Проследява и измерва емисиите на CO2 от цифровите реклами, както и идентифицира фактори, които могат да помогнат за намаляването на влиянието върху околната среда.
• WATER SAVER на L'Oréal Professionnel – иновативна душ-глава, която спестява до 69% вода в салоните за красота. Тя използва патентована технология за фрагментиране на водата и е свързана с табло за управление в реално време. До момента тази технология е била инсталирана в 3100 салона по света и е спестила повече от 42 милиона литра вода при грижата за косата.
• L'Oréal х IMPACT+ – интерактивно устройство за оптимизиране на дигитални кампании за красота с цел намаляване на въглеродния отпечатък. Проследява и измерва емисиите на CO2 от цифровите реклами, както и идентифицира фактори, които могат да помогнат за намаляването на влиянието върху околната среда.
Приобщаващи технологии за красота
• HAPTA на Lancôme – интелигентен апликатор за грим, предназначен да помага на хора с ограничена подвижност на ръцете да се гримират и да се чувстват самостоятелни и уверени. Той разполага с интелигентен контрол на движението и персонализирани приставки, които подобряват обхвата на движение. HAPTA беше отличен с наградата за най-добра иновация на CES за 2023 г.
• COLORSONIC на L'Oréal Paris – леко, преносимо устройство, изработено от рециклирана пластмаса, което използва иновативен процес за смесване на боята за коса без цапане, като осигурява нейното равномерно нанасяне и трайни резултати при боядисване в домашни условия.
Освен разнообразното си портфолио от продукти, L'Oréal разширява своето присъствие в beauty-tech индустрията с повече от 5900 отдадени служители и над 800 онлайн услуги, които впечатлиха 40 милиона потребители само през 2022 г. В допълнение, компанията постигна значителни успехи в областта на технологиите за красота, създавайки нови интерактивни устройства за разкрасяване, за диагностика на кожата и косата, както и един милиард опаковки с QR код за по-добро потребителско изживяване. Технологичните постижения на L'Oréal бяха отличени с 6 награди за иновации на CES през 2023 г.
• HAPTA на Lancôme – интелигентен апликатор за грим, предназначен да помага на хора с ограничена подвижност на ръцете да се гримират и да се чувстват самостоятелни и уверени. Той разполага с интелигентен контрол на движението и персонализирани приставки, които подобряват обхвата на движение. HAPTA беше отличен с наградата за най-добра иновация на CES за 2023 г.
• COLORSONIC на L'Oréal Paris – леко, преносимо устройство, изработено от рециклирана пластмаса, което използва иновативен процес за смесване на боята за коса без цапане, като осигурява нейното равномерно нанасяне и трайни резултати при боядисване в домашни условия.
Освен разнообразното си портфолио от продукти, L'Oréal разширява своето присъствие в beauty-tech индустрията с повече от 5900 отдадени служители и над 800 онлайн услуги, които впечатлиха 40 милиона потребители само през 2022 г. В допълнение, компанията постигна значителни успехи в областта на технологиите за красота, създавайки нови интерактивни устройства за разкрасяване, за диагностика на кожата и косата, както и един милиард опаковки с QR код за по-добро потребителско изживяване. Технологичните постижения на L'Oréal бяха отличени с 6 награди за иновации на CES през 2023 г.