05 Юли 2023г.
Alpro, водещият бранд за продукти на растителна основа (овесени, ядкови, соеви), е в ТОП 3 любими марки в категорията „Веган, био и натурални продукти“ в единствената потребителска класация в България – „Любимите марки“. С богато портфолио от вкусни продукти на растителна основа, които не правят компромис с качеството, Alpro допринася за развитието на балансирания начин на живот, като отново се доказа като любим бранд на потребителите в България.
Класацията „Любимите марки“ се провежда за 14-а поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие и сърца. Инициативата е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.
Alpro е част от портфолиото на Данон Сердика от 2019 г. и предлага разнообразие от продукти на растителна основа – от напитки, десерти и ферментирали продукти до такива за готвене. Alpro допринася за развитието на балансирания начин на живот, тъй като продуктите на растителна основа са бъдещето на разнообразната флекситарианска диета и на отговорната консумация с грижа към околната среда.
Още от създаването си марката Alpro се стреми непрестанно да подобрява продуктите си и да намалява екологичния им отпечатък върху планетата.
„Нашата мисия винаги е била да предоставяме на потребителите продукти, които са не само вкусни, но и устойчиви за планетата. Силната подкрепа, която получаваме от нашите потребители, ни вдъхновява да продължим да развиваме иновативни решения , които са част от здравословната диета. Фактът, че Alpro е избран като финалист в категорията „Веган, био и натурални продукти“, е огромно признание за нас, особено тази година, когато отбелязваме 30 години от стъпването на Данон на българския пазар. Това е и огромна отговорност да продължим да работим като доставяме здраве на нашите потребители и се грижим и за околната среда.“, коментира Цветелина Георгиева, Директор „Корпоративни въпроси“ в Данон.
Продуктите на Alpro се продават в над 50 държави, като заемат водеща позиция на пазара в една все по-конкурентна потребителска категория. Ангажиментът на бранда към устойчивост в хранителна индустрия се илюстрира от дългогодишните усилия на марката към иновации, които са част от дългосрочна ѝ визия и стратегия.