27 Ноември 2020г.
Шведският козметичен бранд FOREO отчита значително увеличение в броя на клиентите си мъже
27 ноември 2020 г., София – Повишен интерес от страна на мъжете към продуктите за грижа за кожата по време на пандемията е регистриран от иновативния козметичен бранд FOREO. С 27% са се увеличили покупките, направени от представители на силния пол, на сайта на компанията, а продажбите на устройства за мъже на бранда бележат ръст от над 38%* в сравнение с 2019 г. Тази тенденция е отчетена в периода, когато по-голямата част от фризьорските салони и бръснарниците бяха затворени заради разпространението на COVID-19.
Докато възходът в потреблението на мъжка козметика отдавна не е новина, грижата за кожата за мъже е тема, по която се говори малко. През 2020 г. обаче трафикът към foreo.com от потребители от силния пол, които търсят продукти за лице, се е увеличил с 50% в сравнение с 2019 г. Това означава, че пандемията е накарала мъжете да обръщат повече внимание на външния си вид, а грижата за кожата за силния пол вече не е табу.
FOREO има разнообразно портфолио от уникални устройства, които предлагат революционна технология и SPA грижа за кожата вкъщи. Серията LUNA включва колекция от ексклузивни уреди за мъже. Те почистват лицето и брадата, омекотяват ги и ги подготвят за най-гладкото бръснене. Най-новият продукт в категорията – LUNA 3 MEN – предлага 16 интензивности и 8000 пулсации в минута, които осигуряват грижа за кожата, по-добра от всички останали досега. Устройството има и специален режим за стягащ масаж на лицето, който ограничава появата на фини линии.
Някои от революционните продукти на LUNA, които гарантират най-високите резултати, сега могат да бъдат закупени на специална цена за Черен петък на foreo.com заедно с други уреди на марката, които са най-добрият подарък за кожата, както за мъже, така и жени.
„Вярваме, че всеки заслужава здрава и красива кожа, независимо от неговата възраст, пол, националност и т.н. FOREO е марка за всички. По традиция, около 90% от трафика на нашия уебсайт е генериран от потребители жени и сега за първи път виждаме не просто рязък скок и при мъжете, но и тенденция това да се задържи и да продължи да расте. Може би мъжете са открили ползите от разкрасителните ритуали вкъщи“, коментира Владимир Цутурильо, генерален мениджър на FOREO за Източна Европа.
За FOREO
Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби. Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.
*Всички данни са взети от foreo.com в периода 1 февруари 2020 г. – 20 май 2020 г. и са сравнени с показателите от уебсайта в периода 1 февруари 2019 г. – 20 май 2019 г.