05 Октомври 2022г.
Телерик Академия - водещата образователна организация за летящ кариерен старт и успешна реализация обяви приема за петото издание на програмата Upskill Digital Marketing, единствено за 2023 година. Кандидатстването продължава до 22 януари 2023 г., а участниците ще се обучават от над 11 лектори, експерти в ключови направления на дигиталния маркетинг. Всеки от тях ще сподели богат опит от ежедневната практика в и за компании от различен тип и големина.
Петото издание на 3-месечната програма е допълнено с повече практически задания, а темите са оптимизирани спрямо тенденциите в сферата, търсените умения от бизнеса и обратната връзка на курсистите. Вечерното обучение е подходящо за хора с опит в традиционния маркетинг или свързани сфери, както и за компании, които искат да надградят опита и знанията на служителите си. През 2023 г. представители от НПО сектора отново ще могат да се обучават с 90% отстъпка от таксата на програмата.
“Дигиталният маркетинг е сред най-динамичните и бързо променящи се сектори, а кадрите в него трябва да са адаптивни и в синхрон с най-новите тенденции. Най-сигурният и бърз начин за усвояване на тези умения е директно от хората, които боравят ежедневно с актуални и иновативни методи. Всяка следваща година надграждаме програмата по дигитален маркетинг, като петото издание на Upskill курса включва повече практика в ключови сфери, сред които SEO, Facebook и Google реклами, анализ на аудиторията. Всичко това е концентрирано в 3-месечно обучение, защото знаем, че времето е важно за бизнеса и курсистите ни и колкото по-рано приложат наученото, толкова по-бързо ще видят резултати”, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.
Кандидатстване и детайли за програмата
Приемът за Upskill Digital Marketing е отворен до 22 януари 2023 г. през сайта на Телерик Академия. Обучението е подходящо за хора с година опит в традиционния маркетинг или продажби, реклама, изграждане на работодателска марка, ПР, социални медии, създатели на съдържание. Всички те ще могат да надградят уменията си с пълния спектър на дигиталния маркетинг и да навлязат в нови за тях сфери. Програмата е подходяща и за ръководители на бизнеси, които искат да усвоят в дълбочина дигиталния маркетинг.
Изцяло практическата насоченост на обучението и споделения реален опит от водещите експерти означават, че служителите, изпратени от компании с цел надграждане на уменията, ще могат да използват веднага новите си знания.
Всички умения по дигитален маркетинг
Програмата Upskill Digital Marketing среща участниците с над 11 утвърдени експерти, които ще споделят своите успешни практики, работещи стратегии и опит. Курсистите работят в малки групи по реални проекти с данни предоставени от компаниите, за да приложат придобитите знания веднага в работата си или при кандидатстване за нова такава. Те получават безплатен достъп до ключови инструменти за анализ и данни (Ahrefs и Surfer), с които да развиват уменията си в дълбочина в различните аспекти на маркетинга.
Водещ лектор е Крис Велев, основател на DigiMentals и експерт с богат опит в дигиталния маркетинг, SEO, PPC. Към него се присъединяват и гост-лектори, сред които Станислав Димитров, основател и управляващ директно на Konversa, Паулина Цолова, директор Demand Generation в Progress, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, както и доказани специалисти от Mediapost Hit Mail, Resolute Software, Stellary Agency и Telerik Academy.
Под менторство на тези и други експерти участниците в курса развиват ключови умения във всички дисциплини на дигиталния маркетинг - SEO, създаване на съдържание, Facebook и Google реклами, създаване и оптимизиране на рекламни кампании, имейл маркетинг. Финалните проекти в курса са базирани на реални казуси от компании и всяка група презентира изготвения анализ и стратегия директно пред съответния клиент.
Кариерен уебинар на 2 ноември
Повече за програмата, лекциите и професията на дигитален маркетолог ще споделят, водещият лектор - Крис Велев, и част от гост-лекторите, по време на безплатния онлайн уебинар на 2 ноември от 18:30ч. Участниците в събитието могат да зададат въпросите си на живо към експертите, а за присъствие на уебинара е необходима предварителна регистрация. В следващите месеци предстоят и допълнителните събития с фокус най-динамичните теми от света на дигиталния маркетинг.