03 Септември 2020г.
На 23 септември започва първия учебен модул на първата в България обучителна програма за събитийни мениджъри. Обучението в My Event Academy предлага възможност за присъствена и онлайн форма и се провежда в партньорство с Международното Висше Бизнес Училище (МВБУ), акредитирано висше учебно заведение, с близо 30 години опит в образованието.
Програмата включва 9 модула - лекции и практически задачи: Типове събития и основни етапи по организирането им; Създаване на събитие; Създаване на събитие за клиент; Маркетинг на събитие; Бюджет на събитие; Работа с подизпълнители; В деня на събитието; Професията Събитиен мениджър; Бъдещето на Събитийният мениджмънт.
Всеки участник, който завърши основен клас - базово ниво, получава сертификат от Академията и ще има възможност да продължи с ниво Практик, както и да получи официална Диплома за професионална квалификация.
Обучението е насочено към настоящи и бъдещи събитийни мениджъри, които са избрали тази динамична и бързо развиваща се професия и искат да надградят своите знания с най-актуалните тенденции и към любители, които имат интерес да организират събития от личен характер. My Event Academy е подходяща и за всички, които искат да научат как се случват събития в офлайн и онлайн среда и търсят иновативни решения при провеждане на събития.
„Академията ни е специална, защото в нея сме поканили хора с опит, практици, които по най-добрия начин могат да предадат знания и умения не само на бъдещи събитийни мениджъри и специалисти в индустрията, а и на обикновени любители на събития, които искат да научат повече за това, което обичат да правят.” – споделя инициатора на проекта Марина Григорова. Тя има десетгодишен опит като организатор на различни събития - обучения, семинари, детски еколагери, конференции за насърчаване на четенето. Реализирала е проекти за Центъра за развитие на човешките ресурси, Прокуратурата на Република България и Денят на Жената предприемач.
My Event Academy бе официално представена през февруари и само месец след това попадна в клопката на извънредната карантинна ситуация. Екипът обаче видя в тази ситуация възможност и още през април направи първата онлайн отворена лекция, която представи ключови тенденции за събитийния бранш в новите условия. Големият интерес беше причина за стартиране на пилотен модул в изцяло онлайн среща, чиито първи участници вече получиха своите сертификати.
„Еvent мениджмънта ще се развива с все по-бързи темпове. – категорична е Марина Григорова - Ще достига различни висоти – от информационни събития, до събития с реални преживявания, всички много повече ще се възползват от иновативните технологии и дигитализация, без която сякаш вече не можем. България има много с какво да се гордее от постигнатото в сферата – правим уникални събития, не само местни, но и на международно ниво. Имаме специалисти в областта, които има много какво да разкажат и да предадат опит на настоящите и бъдещи мениджъри в професията.“
Основните лектори в модулите на My Event Academy са Десислава Авджиева - основател и оперативен директор на агенция Alternative Advertising, агенция за иновативни събития, включително с виртуална и добавена реалност; Кристина Кънева - бизнес и маркетинг консултант в Tingleminds.com, с над 15 години опит за марките Coca-Cola и P&G; Надежда Ванева - основател и директор комуникации в маркетингова агенция 3CON, агенция за цялостни комуникационни решения и организатор за множество бизнес събития и Антония Керчева - Директор Бизнес развитие в CIC, с дългогодишна експертиза в областта на конгресния мениджмънт, за последните 17 години е ръководила и участвала в над 500 събития за повече от 240 организации. Във всеки един от модулите ще се включват гост лектори – практици с доказан опит в своите области.
Официалният старт на обучителната програмата на My Event Academy ще е на 23 септември 2020. Повече информация за начините за записване и описание на курсовете - в официалния сайт на академията >>> https://myeventacademy.bg/