09 Август 2017г.
Агенцията ще подсили дигиталната комуникация на стратегическите марки на Purina – това са ProPlan, Felix, Gourmet, Friskies.
„The Smarts ни спечелиха със стратегическото си мислене, креативноста, познаването на динамичните процеси в дигиталния свят и споделената обич към домашните любимци, каквато самите ние неизбежно носим“ – сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър на PURINA. Надя Балабанова, Директор клиенти в The Smarts добави: „Определено сме вдъхновени да работим за тези брандове и смятаме, че можем да допринесем за успехите им. Имаме и по-дългосрочна цел – да представим храната като важна част от цялостната грижа за домашните любимци“.
Брандът PURINA съществува на пазара от 1898 година и предлага висококачествена храна за кучета и котки. Широката гама от продукти дава възможност за избор на подходяща храна за домашния любимец според възрастта, нуждите или вкуса.