В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Стартира набирането на кампании в конкурса “BAAwards 2017” (Наградите на БАР-2017)

29 Май 2017г.

  • Pin It

Срокът за участие е от 29 май до 25 август 2017г.

Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите BAAwards вече е активна на сайта http://www.baawards.com. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури могат да го направят от 29 май до 25 август 2017г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017г.
Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност". Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.
Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия „определяне на посока“ ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели. При критерия „изпълнение на кампанията“ ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката, върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.
В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.

Още новини от Комуникации

RSS виж всички

Шанс за 17 награди, ако посетиш магазин на Виваком

Шанс за 17 награди, ако посетиш магазин на Виваком

До края на този месец всеки, който мечтае за нов телефон, има шанс да получи смартфон от Motorola и VIVACOM. Това е само една от 17-те награди, подготвени специално за януарската игра “Твоят MOTO момент“.

Стандарти за писане и тенденции в създаването на мултимедийна и видео документация са сред темите на Evolution of Technical Communication 2018

Стандарти за писане и тенденции в създаването на мултимедийна и видео документация са сред темите на Evolution of Technical Communication 2018

Единствената конференция за техническа комуникация в Югоизточна Европа – Evolution of Technical Communication, ще се проведе в София на 31 май и 1 юни

22 глобални технологични прогнози за 2018 г., представени от DataArt

22 глобални технологични прогнози за 2018 г., представени от DataArt

Изкуственият интелект, блокчейн технологиите и виртуалната реалност ще са в основата на промените за бизнеса и дигиталното изживяване на потребителите, сочи прогнозният доклад на DataArt за 2018 г.

Колежът по МТ&М получи институционална акредитация за 5 години

Колежът по МТ&М получи институционална акредитация за 5 години

Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг, по-известен като Датския колеж в София, получи институционална акредитация от Националната агенция по оценяване и акредитация.

Globecast удължи партньорството със SES за услуги за разпространение на Orange Romania

Globecast удължи партньорството със SES за услуги за разпространение на Orange Romania

Абонатите на сателитна телевизия от Orange Romania ще продължат да се радват на най-високия брой HD канали в страната чрез сателит ASTRA 31.5 Изток

Абонамент за RSS новини