21 Ноември 2023г.
В изходящата линия 23% от обажданията завършват с реализирана продажба
Популярното българско ИТ решение е с иновативни функционалности и възможности за персонализация
21.11.2023 г., София – Скайшоп България е една от най-динамично развиващи се компании за телешопинг и лидер в телемаркетинга у нас. Част от дигитализацията на компанията включва и работата с функционалния InfoServ CRM Cloud на българската ДАН електроник. Чрез него се проследява и обработва комуникацията с клиенти по телефон, който е най-активно използваният канал от екипа на Скайшоп, а също и тази от имейл, и уебчат.
Като централизирано ИТ решение InfoServ CRM дава възможност за ефективното управление на няколко екипа, част от които са на различна геолокация, и помага на Скайшоп да посрещне големия брой обаждания в пикови часове. През последното тримесечие разговорите, които са обработени във входящата линия на кол центъра са над 37 хиляди. С помощта на InfoServ всяка година Скайшоп България подобрява успеваемостта на обажданията във входящия кол център с близо 60%. В изходящата линия 23% от обажданията завършват с реализирана продажба.
За работещите в Inbound Call Center отдела (входящата линия) от особено значение са функционалностите на InfoServ за разпознаване на клиента по телефонния му номер и зареждане на клиентския профил, който пази натрупаната до момента история на комуникацията. Разговорите се регистрират и записват автоматично, като системата отбелязва пропуснатите обаждания и проследява статуса им.
Outbound Call Center отделът (изходящата линия) разчита на възможностите за телемаркетинг в InfoServ, които спомагат за организиране, провеждане, проследяване и отчетност на изходящите телефонни кампании. Отдел „Рекламации“ също използва InfoServ, за да приема и отговаря на сигнали на клиенти. Така работата на всички екипи се систематизира и синхронизира на едно място.
Решението на ДАН електроник стъпва на водещата облачна платформа Microsoft Azure. Така Скайшоп използва надеждни сървърни системи и прилежащата им инфраструктура без да отделя ресурс за поддръжката им. Друго предимство на InfoServ е, че работи с всички телефонни доставчици и не е нужно да се използва отделна телефонна централа. Технологията на ДАН електроник позволява телефонията да се интегрира директно в InfoServ CRM, без да преминава през вътрешна телефонна централа. Така операторите в контактния център използват вграденият в InfoServ CRM софтуерен телефон (Softphone).
„Най-важното, което ме спечели в предложението на ДАН електроник, е отношението. След разговари с редица чуждестранни компании, само те се отличиха освен с функционалностите на InfoServ, и с личната си анагажираност. Днес, много малко фирми могат да навлязат в същината на бизнеса и наистина да искат да съдействат за развитието му. В повечето случаи се предлага шаблон и ти трябва да се напасваш към него“, споделя Самуил Стоянов, директор на Кол центъра в Скайшоп.
„В ДАН електроник вече 20 години създаваме стабилни ИТ решения, които имат богата функционалност и дават възможност на бизнеса да се фокусира върху основната си дейност. Стремим се да бъдем безапелационни в поддръжката и неслучайно клиентите ни казват, че софтуерът, който създаваме, „не спира“. Когато разработката, внедряването и поддръжката на едно ИТ решение се случват на едно място, може да се преодоляват не само всекидневни проблеми, но и да се разплитат сложните казуси, които винаги са специфични“, заяви Виктория Доровска, ръководител „Маркетинг и продажби“ в ДАН електроник.
Допълнителна информация:
Скайшоп България е една от най-динамично развиващи се компании за телешопинг в България. В тясно сътрудничество с телевизионни канали като Нова ТВ, БТВ,БНТ, ТВ Европа, Диема, Диема Фемили, Кино Нова, Нова Спорт, BG on Air, Планета, Планета Фолк, Фен ТВ, Балканика, Фен Фолк, ФолклорТВ, СКАТ, Алфа ТВ, и предлагайки на българския пазар ексклузивни продукти на световно известни марки и производители, компанията е лидер в областта на телевизионния маркетинг у нас. В България Скайшоп има над 250 служители в офисите си в София и Пловдив, 9 физически магазина и над 500 хил. клиенти.
InfoServ CRM е продукт на ДАН електроник, българска софтуерна компания с 30-годишна история в проектирането и разработката на софтуерни системи за управление. ДАН електроник започва дългогодишния си опит с аутсорсинг дейности чрез създаването на софтуер за световноизвестни фирми като Swiss Red Cross, Philip Morris, Hypo Ferains Bank, Beckman и др.
През последните 20 години компанията се фокусира изключително върху развитието на създадената от нея комуникационна технология InfoServ и базираните на нея технологични решения Call Center, Helpdesk и CRM решение. Сред клиентите на ДАН електроник са Уникредит Булбанк, Централна кооперативна банка, ЗАД Армеец, Групама застраховане, Дженерали застраховане, Борика, iCard, myPOS, Ин тайм, Аполо 2000, Пампорово, Албена, Wave Resort, Грифид хотели, Grand Hotel Resorts, Топ рент а кар, Содексо пасс България, Скайшоп България, Баркод системи България, Адрес недвижими имоти, CT Gaming, Efbet, Palmsbet, Български спортен тотализатор и др.