26 Март 2024г.
Компанията потвърди ангажимента си да работи по високи световни стандарти
Нетера успешно се ресертифицира по три ключови ISO стандарта. Преиздадените сертификати включват ISO 9001:2015 (Система за управление на качеството), ISO 27001:2022 (Система за управление на информационната сигурност) и ISO 20000-1:2018 (Система за управление на услугите).
Съответствието на Нетера с ISO стандартите показва, че компанията спазва международно признати добри практики. Постигането на тези сертификати изисква цялостен процес на одит от независим орган, който проверява дали системите и процесите на Нетера отговарят на строгите изисквания на всеки стандарт.
Сертификатът ISO 9001:2015 гарантира, че системата за управление на качеството на Нетера е проектирана да отговаря последователно на изискванията на клиентите и да повишава удовлетвореността им чрез непрекъснато подобрение.
Сертификатът ISO 27001:2022 демонстрира ангажираността на компанията към информационната сигурност чрез внедряване на надеждна система за управление на информационната сигурност, която защитава поверителността, целостта и наличността на активите.
Сертификатът ISO 20000-1:2018 показва способността на Нетера да предоставя постоянно висококачествени IT услуги, които отговарят на нуждите на клиентите ѝ. Този стандарт се фокусира върху създаването на система за управление на услугите, която доставя стойност чрез ефективни процеси за планиране, предоставяне и подобряване на IT услугите.
За Нетера
Нетера е независим глобален доставчик на телекомуникационни услуги, спечелил наградата на Capacity Global Carrier Awards за „Най-добър доставчик на телеком услуги на едро в Централна и Източна Европа“ за 2023 г. Компанията си партнира както с най-големите световни компании, така и с малкия и среден бизнес. Нетера предоставя международна свързаност, дейта център услуги, управлявани мрежови услуги и сигурност от близо 30 години. Компанията притежава и управлява 4 дейта центъра и собствена глобална мрежа с над 220 точки на присъствие в повече от 65 страни.
Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
- Напълно управляван бърз и сигурен интернет достъп с поддръжка 24 * 7 - DIA, броудбанд, международна свързаност, инфраструктура
- Дейта център услуги в 4 собствени центрове за данни, клас Tier III – sdc.bg
- Управлявани ИТ услуги, сървъри под наем и гъвкави облачни услуги – Neterra.Cloud
- Защита от DDoS атаки
- Глобална платформа за обмен на данни - NetIX.net
- Сателитни услуги - София и Тракия телепорт
- IPTV и платформа за разпространение на аудио-видео съдържание – Neterra.TV
- GPS система за проследяване на превозни средства - NetFleet.bg