07 Март 2023г.
Компанията предлага цялостни решения за ИТ обслужване, бекъп и киберсигурност, интернет, дейта център и облачни услуги
Нетера предпази своите клиенти от 488 151 броя DDoS (дидос) атаки през 2022 г. За целта компанията приложи различни ефективни решения, които включват облачна платформа, специализирано хардуерно оборудване и комбинация от двете.
От общия брой атаки облачната платформа е спряла 135 590, а хардуерът - 352 561.
DDoS атаките имат за цел да нарушат (частично или напълно) достъпа на потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва. Често например сайтът на жертвата става недостъпен, зарежда се бавно, дава грешки.
Докато фирмата е под атака и се бори да възстанови нормалната си работа, извършителите се възползват от пробива, за да получат достъп до нейните ресурси. Крайната цел на повечето DDoS атаки е да се откраднат данни, парични средства или интелектуална собственост.
Клиентите на услугата DDoS защита от Нетера могат да следят статистика за атаките към тях в реално време през единната система за наблюдение, както и да си правят периодични справки, например – брой атаки дневно, месечно, годишно. Те могат да видят и какъв е бил видът на всяка от атаките.
Освен защита от DDoS атаки, Нетера предлага цялостни решения за бизнеса както за киберсигурност – като бекъп и защита от криптовируси, така и за свързаност – гарантиран интернет, дейта център и управляеми услуги, ИТ обслужване и наем на ресурси.
Научете повече от това видео - https://youtu.be/h5OZqhCeRcU.
За Нетера
Нетера е независим глобален доставчик на телекомуникационни услуги. Компанията си партнира както с най-големите световни компании, така и с малкия и среден бизнес. Нетера предоставя международна свързаност, дейта център услуги, управлявани мрежови услуги и сигурност от близо 30 години. Компанията притежава и управлява 4 дейта центъра и собствена глобална мрежа с над 200 точки на присъствие в повече от 65 страни.
Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
- Напълно управляван бърз и сигурен интернет достъп с поддръжка 24 * 7 - DIA, броудбанд, международна свързаност, инфраструктура
- Дейта център услуги в 4 собствени центрове за данни, клас Tier III – sdc.bg
- Управлявани ИТ услуги, сървъри под наем и гъвкави облачни услуги – Neterra.Cloud
- Защита от DDoS атаки
- Глобална платформа за обмен на данни - NetIX.net
- Сателитни услуги - София и Тракия телепорт
- IPTV и платформа за разпространение на аудио-видео съдържание – Neterra.TV
- GPS система за проследяване на превозни средства - NetFleet.bg