24 Юли 2024г.
Стриктните вътрешни политики и изборът на технологични партньори гарантират непрекъсната работа
Инфраструктурата и услугите на Нетера останаха незасегнати от глобалния срив на ИТ системите в петък, 19 юли 2024 г. Благодарение на стриктните мерки за сигурност и проактивния избор на надеждни технологични партньори, всички услуги на компанията като международна свързаност, колокация и хостинг, облачни услуги, GPS проследяване на превозни средства и др., не са спирали да функционират безпроблемно.
Прекъсването на ИТ услугите в петък възникна заради грешка в начина, по който софтуерна актуализация на доставчика на киберсигурност CrowdStrike взаимодействаше с операционната система Windows. Това блокира дейността на фирми, банки и авиационни компании по целия свят.
Нетера не използва продукти на CrowdStrike, така че клиентите на компанията могат да са спокойни за своите услуги.
„В Нетера винаги сме поставяли сигурността и надеждността на първо място. Затова искаме да уверим всички наши клиенти, че техните данни и услуги са в пълна безопасност. Глобалният срив на IT системите в петък не оказа никакво влияние върху нашата инфраструктура, благодарение на стриктните ни вътрешни политики и избора на технологични партньори. Оставаме на разположение за всякакви въпроси и допълнителна информация", коментира Павел Марчев, оперативен ръководител на техническия отдел на Нетера.
За Нетера
Нетера е независим глобален доставчик на телекомуникационни услуги, носител на наградата „Най-добър доставчик на телеком услуги в Централна и Източна Европа“ за 2023 г. от Capacity Global Carrier Awards.
Сред клиентите на компанията са девет от 10-те най-големи световни телекоми и близо 1000 международни фирми.
Нетера предоставя международна свързаност, дейта център услуги, управлявани мрежови услуги и сигурност от близо 30 години. Компанията притежава и управлява 4 дейта центъра и собствена глобална мрежа с над 220 точки на присъствие в повече от 70 страни.
Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
• Напълно управляван бърз и сигурен интернет достъп с поддръжка 24 * 7 - DIA, броудбанд, международна свързаност, инфраструктура
• Дейта център услуги в 4 собствени центрове за данни, клас Tier III – sdc.bg
• Управлявани ИТ услуги, сървъри под наем и гъвкави облачни услуги – Neterra.Cloud
• Защита от DDoS атаки
• Глобална платформа за обмен на данни - NetIX.net
• Сателитни услуги - София и Тракия телепорт
• IPTV и платформа за разпространение на аудио-видео съдържание – Neterra.TV
• GPS система за проследяване на превозни средства - NetFleet.bg