25 Октомври 2021г.
Нетера пусна нова функционалност към услугата „Hands-on-site“
Клиентите на Нетера, които имат свои сървъри в дейта центъра SDC Столник, ще могат да се възползват от нова функционалност за отдалечен достъп до техниката си по интернет. Връзката се случва по технология, наречена KVM-Over-IP суич. Тя дава на клиента същия достъп, както ако се намира на място в SDC Столник и е включил монитор, клавиатура и мишка към машината си.
SDC Столник се намира на 20 минути с кола от летище София. Вместо да пътуват дотам, клиентите вече могат от разстояние да правят различни настройки или технически манипулации по сървърите и оборудването.
Как се случва това?
1. Чрез имейл или телефонно обаждане клиентът пуска заявка до Центъра за наблюдение на мрежата (NOC) със заявка за включване на кабелен суич към своя сървър.
2. Инженер в SDC Столник включва суича към съответния клиентски сървър и осигурява отдалечен достъп по интернет.
3. Клиентът получава потребителско име и парола за отдалечен достъп, чрез които се свързва към сървъра си и може лично да управлява желаните настройки.
По-рано през годината за първи път в България Нетера предложи услугата Hands-on-site с live stream опция (директно излъчване). Към момента клиенти на нейните дейта център услуги всекидневно чрез жива връзка обясняват на инженер от компанията какво точно искат да се направи, а след това проследяват на видео, че инструкциите им се изпълняват точно и качествено. Чрез добавената нова функционалност те вече могат и сами да извършват желаните технически манипулации по машините си бързо, лесно и сигурно.
За Нетера
Нетера е независим глобален доставчик на телекомуникационни услуги. Компанията си партнира както с най-големите световни компании, така и с малкия и среден бизнес. Нетера предоставя международна свързаност, дейта център услуги, управлявани мрежови услуги и сигурност повече от 25 години. Компанията притежава и управлява 4 дейта центъра и собствена глобална мрежа с точки на присъствие в над 20 страни.
Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
- Напълно управляван бърз и сигурен интернет достъп с поддръжка 24 * 7 - DIA, броудбанд, международна свързаност, инфраструктура
- Дейта център услуги в 4 собствени центрове за данни, клас Tier III- СДЦ
- Управлявани ИТ услуги, сървъри под наем и гъвкави облачни услуги - Клаудуер
- Защита от DDoS атаки
- Глобална платформа за обмен на данни - NetIX
- Сателитни услуги - София и Тракия телепорт
- IPTV и платформа за разпространение на аудио-видео съдържание - Нетера.ТВ
- GPS система за проследяване на превозни средства – Нетфлийт