В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

KLM предприема следваща стратегическa стъпка за получаване на полетна информация в социалните медии Twitter и WeChat

06 Юни 2017г.

  • Pin It

 Клиентите на KLM Royal Dutch Airlines вече ще получават потвърждение за своите резервации, регистрация, бордна карта и актуализация за статуса на полетите на 10 езика в Twitter и WeChat. По този начин информацията е на едно място и лесна за намиране, достъпна на летището, по пътя или у дома. Клиентите могат също така да се свързват с обслужващите агенти на социалните медийни услуги на KLM 24/7 директно чрез Twitter и WeChat.
Новата услуга ще бъде достъпна за всички клиенти на KLM, които резервират билети или се регистрират в KLM.com и с опция за получаване на информация чрез Twitter или WeChat. Внедряването започна и услугата ще бъде по-широко достъпна през следващите седмици. През 2016 г. KLM е първата авиокомпания в света, която предлага документи за полета и информация чрез Facebook Messenger. Сега за първи път чрез Twitter и е първата авиокомпания извън Китай, която предлага полетна информация в WeChat.
„След Messenger, предлагането на полетна информация чрез Twitter и WeChat е идеално допълнение към стратегията на KLM за социалните медии. Ние сме убедени, че трябва да бъдем там, където са нашите клиенти. KLM развива услугите в социалните медии на следващо ниво и по този начин продължава да бъде авиационен пионер.“ – споделя Питер Елберс, президент и главен изпълнителен директор на KLM
KLM в Twitter и WeChat
KLM има над 2,2 милиона последователи в Twitter и получава повече от 25 000 споменавания на седмична база. През септември 2014 г., KLM стартира своя акаунт в WeChat и обслужва пътниците 24 часа в денонощието с полетна информация и търговски предложения. WeChat е номер едно социална медийна платформа в континентален Китай с 938 милиона месечни активни потребители. KLM има над 120 000 последователи и получава над 6 000 въпроса седмично, което показва, че китайските клиенти ценят тази платформа за комуникация с KLM.
KLM във Facebook Messenger
Миналата година, KLM въведе услугата за получаване на полетна информация чрез Messenger, която се оказа успешна. Повече от 1,4 милиона клиенти получиха своите полетни документи и актуализации чрез Messenger, 10% от всички онлайн резервации на KLM се потвърждават чрез този канал и 15% от всички онлайн бордни карти се изпращат чрез Messenger.
За KLM и социалните медии
От 2009 г. KLM си спечели репутацията на инициатор и пионер в областта на обслужване на клиентите чрез социалните медии и осъществени кампании в социалната среда. През април 2017 г. KLM има над 25 милиона последователи в различни социални медийни платформи. Чрез тези канали KLM получава над 100 000 мнения, 15 000 от които са въпроси или коментари. На тях се отговаря лично от 250 обслужващи агенти, формиращи най-големия специализиран екип в социалните медии. KLM предлага на клиентите си денонощно обслужване във Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat и KakaoTalk на девет различни езика: холандски, английски, немски, испански, португалски, френски, китайски, японски и корейски, и в работно време на италиански език.

 

Още новини от Комуникации

RSS виж всички

40 години от първия сателитен сигнал от България към космоса

40 години от първия сателитен сигнал от България към космоса

На 17 август се навършват 40 години от излъчването на първия в България сигнал към спътник в космоса.

Nokia 8: Три върхови технологии в един прецизно проектиран флагман

Nokia 8: Три върхови технологии в един прецизно проектиран флагман

HMD Global, домът на телефоните Nokia, днес обявиNokia 8 , - високопроизводителен и красиво изработен смартфон, проектиран с фокус върху потребителите, създаващи съдържание.

The Smarts ще работи за PURINA в дигиталните комуникации

The Smarts, най-голямата независима рекламна агенция в страната, започва работа с един от основните производители на храни за домашни любимци в света и част от групата на Nestlé - PURINA.

VIVACOM отчита ръст на приходите за първото полугодие на 2017

VIVACOM отчита ръст на приходите за първото полугодие на 2017

VIVACOM е операторът с най-голям размер общи приходи - 432 милиона лева към края на първата половина на 2017 г.

От днес клиентите на VIVACOM могат сами да подреждат ТВ каналите си

От днес абонатите на VIVACOM IPTV могат да подреждат телевизионните канали по свой собствен вкус. Новата функция е отдавна искана от потребителите, защото им предоставя свободата сами да избират желаните канали.

Абонамент за RSS новини