В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Guidebook

12 Октомври 2017г.

  • Pin It

Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и описващи тенденциите в комуникациите. В изданието Top Case Studies Guidebook се включват най-добрите случаи от практиката на водещи агенции по света. В изданието за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата на убеждаващата комуникация“ на Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на агенция 3CON.


Материалът проследява основни стъпки, благодарение на които с личната история да изградим стабилно доверие в бранда, и разглежда практики от комуникационната стратегия на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания – The American Spinal Clinic в България.

Личните истории са част от семейството на Influencer Marketing, но тяхната важна особеност е, че са истински. За тях не наемаме известна личност, която да ги разкаже. Всъщност не наемаме никого. Те са резултат от личен опит и са споделени, за да носят полезност.

Емоционалната същност на наратива го прави силен инструмент за спечелване на доверие. Личната история задейства базисни механизми на влияние и отключва основни стереотипи в човешкото поведение. Изведена и комуникирана правилно, тя може да постигне абсолютна емоционална идентификация между ценностите на бранда и основните му аудитории.

Знаем, че спечелването на доверие е в основата на комуникационния процес и всъщност е един от стълбовете на ПР. Аргументацията на ценностите на бранда преминава през серия процеси – креативност, публичност, разговор. Важно е да успеем да обясним защо сме полезни, качествени и предпочитани на разбираем език. Ако аз наистина ползвам този продукт и споделя с теб колко съм доволна, ще те накарам да опиташ поне, нали? Въпросът е – как да реша да споделя? …"

Статията показва няколко основни стъпки в създаването на убеждаващи лични истории – процесът на създаване на доверие и подготовка на човекът - нуждата неговата лична история да се превърне с послание на бранда, активираме желанието му за полезност, акцентираме върху силата на реципрочността. Важно е да направим процеса на споделяне лесен и безпроблемен, от значение е да се запише личната история в правилния момент, докато потребителят е още емоционално обвързан. Използването на видео при споделянето на личната история е инструмент, с който дигиталните комуникация улесняват значително постигането на целите. Резултатът е обвързаност и последователност в поведението.

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Quidebook

 

Реалните личности, които споделят своите действителни преживявания, могат да бъдат превърнати в партньори за инициирането на граждански общества. Тяхната роля може да бъде развита като елемент в социалното общуване, не само като инструмент на ПР стратегия. Именно наративът би могъл да се превърне в основа на бъдещата корпоративно-социална ангажираност на марката и утвърждаване на силна репутация в обществото.

Вижте всички включени в сборника случаи от практиката >>> 

 

Агенция за интегрирани маркетингови комуникации 3CON е основана през 2004 г. Екипът е организирал мащабни събития - първите квалификации за европейския шампионат по електронен спорт ESWC, Втората годишна гонференция на АИДБ, Първата в България конференция на Международната данъчна асоциация IFA и др. В периода 2005 г. - 2009 г. издава списание EXTERIOR - специализирано издание за архитектура и ландшафт. Агенцията работи за световни марки като козметичните брандове Natura Bisse и Mesoestetic, онлайн платформата Picmiller и инвестиционната компания The Blueprint. Обслужваща агенция е на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания с методите на хиропрактиката, която е базирана в София – The American Spinal Clinic. Социалната кампания ЗАЩОТО ЗДРАВЕТО ИМА ЗНАЧЕНИЕ бе отличена с първо място в категория CSR бизнес сектор в конкурса PR Prize 2017. От 2017 г. агенцията е приета за пълноправен член на БАПРА.

Още новини от Комуникации

RSS виж всички

Пилотен проект за дистанционно отчитане на водомери стартира в София

Пилотен проект за дистанционно отчитане на водомери стартира в София

Първият реален проект за интелигентно измерване на потребление, който извежда София една крачка напред по пътя към умния град, вече е факт в мрежата от ново поколение LoRа.

VIVACOM разширява покритието на оптичната си мрежа с още един град - Търговище

13.12.2017 г., София – От този месец в Търговище вече има покритие на оптичната мрежа на VIVACOM. Така най-големият по общи приходи телеком в страната вече осигурява фиксиран високоскоростен интернет и IPTV на 23 населени места в България.

Животът е много по-лесен с HTC U11 life

Животът е много по-лесен с HTC U11 life

За тези, които обичат животът да е лесен и всичко да се случва бързо, VIVACOM и HTC имат специално коледно предложение – HTC U11 Life.

Публична лекция на Мария Габриел във ВУТП - програма 11 дкември

Във връзка с посещението на еврокомисар Мария Габриел във висшето училище по телекомуникации и пощи, настъпи малка промяна в програмата.

Абонаментни планове за хора със зрителни и слухови увреждания от Теленор

Планът за хора със слухови увреждания включва повече MB за национален мобилен интернет и SMS. От своя страна, хората със зрителни увреждания ще разполагат с повече национални минути за разговори в България и роуминг в зона ЕС.

Абонамент за RSS новини