В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Guidebook

12 Октомври 2017г.

  • Pin It

Американското издателство PR News издава ежегодно серия от годишни сборници, включващи полезни съвети и описващи тенденциите в комуникациите. В изданието Top Case Studies Guidebook се включват най-добрите случаи от практиката на водещи агенции по света. В изданието за 2017 г. е включено изследването „Личната история – силата на убеждаващата комуникация“ на Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на агенция 3CON.


Материалът проследява основни стъпки, благодарение на които с личната история да изградим стабилно доверие в бранда, и разглежда практики от комуникационната стратегия на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания – The American Spinal Clinic в България.

Личните истории са част от семейството на Influencer Marketing, но тяхната важна особеност е, че са истински. За тях не наемаме известна личност, която да ги разкаже. Всъщност не наемаме никого. Те са резултат от личен опит и са споделени, за да носят полезност.

Емоционалната същност на наратива го прави силен инструмент за спечелване на доверие. Личната история задейства базисни механизми на влияние и отключва основни стереотипи в човешкото поведение. Изведена и комуникирана правилно, тя може да постигне абсолютна емоционална идентификация между ценностите на бранда и основните му аудитории.

Знаем, че спечелването на доверие е в основата на комуникационния процес и всъщност е един от стълбовете на ПР. Аргументацията на ценностите на бранда преминава през серия процеси – креативност, публичност, разговор. Важно е да успеем да обясним защо сме полезни, качествени и предпочитани на разбираем език. Ако аз наистина ползвам този продукт и споделя с теб колко съм доволна, ще те накарам да опиташ поне, нали? Въпросът е – как да реша да споделя? …"

Статията показва няколко основни стъпки в създаването на убеждаващи лични истории – процесът на създаване на доверие и подготовка на човекът - нуждата неговата лична история да се превърне с послание на бранда, активираме желанието му за полезност, акцентираме върху силата на реципрочността. Важно е да направим процеса на споделяне лесен и безпроблемен, от значение е да се запише личната история в правилния момент, докато потребителят е още емоционално обвързан. Използването на видео при споделянето на личната история е инструмент, с който дигиталните комуникация улесняват значително постигането на целите. Резултатът е обвързаност и последователност в поведението.

Българска ПР агенция участва в международния сборник Top Case Studies Quidebook

 

Реалните личности, които споделят своите действителни преживявания, могат да бъдат превърнати в партньори за инициирането на граждански общества. Тяхната роля може да бъде развита като елемент в социалното общуване, не само като инструмент на ПР стратегия. Именно наративът би могъл да се превърне в основа на бъдещата корпоративно-социална ангажираност на марката и утвърждаване на силна репутация в обществото.

Вижте всички включени в сборника случаи от практиката >>> 

 

Агенция за интегрирани маркетингови комуникации 3CON е основана през 2004 г. Екипът е организирал мащабни събития - първите квалификации за европейския шампионат по електронен спорт ESWC, Втората годишна гонференция на АИДБ, Първата в България конференция на Международната данъчна асоциация IFA и др. В периода 2005 г. - 2009 г. издава списание EXTERIOR - специализирано издание за архитектура и ландшафт. Агенцията работи за световни марки като козметичните брандове Natura Bisse и Mesoestetic, онлайн платформата Picmiller и инвестиционната компания The Blueprint. Обслужваща агенция е на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания с методите на хиропрактиката, която е базирана в София – The American Spinal Clinic. Социалната кампания ЗАЩОТО ЗДРАВЕТО ИМА ЗНАЧЕНИЕ бе отличена с първо място в категория CSR бизнес сектор в конкурса PR Prize 2017. От 2017 г. агенцията е приета за пълноправен член на БАПРА.

Още новини от Комуникации

RSS виж всички

„Кариера за нова ERA” представя в Пловдив възможностите за професионална реализация на студенти

„Кариера за нова ERA” представя в Пловдив възможностите  за професионална реализация на студенти

На 24 октомври Пловдив ще бъде домакин на инициативата „Кариера за нова ERA”, организирана в рамките на Кариерни дни, които за първи път тази година се провеждат паралелно в Испания, Франция, Полша, Унгария, Чехия, Гърция, Македония и България

VIVACOM беше основен партньор на XII среща на местните власти с фокус върху изграждането на дигитални общини

VIVACOM беше основен партньор на XII среща на местните власти с фокус върху изграждането на дигитални общини

VIVACOM беше основен партньор на XII среща на Национално сдружение на общините в Република България (НСОРБ), която се проведе в к.к. Албена.

Xiaomi влиза в магазините на VIVACOM

Xiaomi влиза в магазините на VIVACOM

10.10.2017 г., София – Броени дни след като Xiaomi обяви, че е поставила рекорд в историята си, продавайки 10 млн. смартфона само през месец септември, VIVACOM пуска в продажба два от ключовите ѝ модели - Xiaomi Redmi Note 4 и Xiaomi Redmi 4X.

VIVACOM увеличава драстично възможностите за комуникация на бизнеса

VIVACOM създаде нова бизнес линия за компаниите, които са в крак с времето. За тях българският оператор разработи тарифна линия Business Smart.

Ива Гумнишка и Ива Цолова са българските представители в международния Telenor Youth Forum 2017

Ива Гумнишка и Ива Цолова са българските представители в международния Telenor Youth Forum 2017

Те спечелиха тазгодишния конкурс на Теленор България на тема „Дигитализация за мир.“

Абонамент за RSS новини