09 Ноември 2021г.
За втори път, в рамките на една година, All Channels Group стартира стажантската си програма за развитие на таланти. All You Can Eat ще развива практически умения и ще допълва академичните знания на студенти, специализиращи в областта на рекламата, комуникациите, дизайна, връзките с обществеността, маркетинга, дигиталния бизнес и медиите, организирането на събития, търговския маркетинг, промоциите и финансите. От 05 ноември All Channels Group започва търсенето на следващия випуск, пълен с гладници за знание. Всички желаещи могат да се включат до 10 ноември включително.
„Първият випуск ни показа колко много са огладнели студентите за практически знания. Вярваме, че трябва да се инвестира в образованието и искаме All You Can Eat да се превърне в пресечна точка на образованието и практиката. По този начин даваме силен старт на младежите в България за кариерно развитие и ориентиране в бизнес средата.“ разказва Александър Дурчев, Главен изпълнителен директор на All Channels Group.
„Като най-голямата комуникационна група в България приемаме за наша мисия да развиваме творческия потенциал на младежите, да работим за имиджа на сектора и за високата квалификация на хората, избрали комуникациите за свое призвание. Много от нас сме натрупали знания, които нямаме търпение да предадем на следващите мотивирани, пълни с енергия млади хора. Защото работата ни, в крайна сметка е едно голямо удоволствие.“ споделя Емилия Стефанова, Managing Director на All Channels Advertising.
All You Can Eat е разделена на няколко модула, в които се редуват лекции, уъркшопове, работа по реални проекти, специален проект на випуска, работа с модели на творческо мислене и практика със серия от брейнсторминг техники.
В първия випуск 7 гладни за знания студенти се впуснаха в предизвикателствата на менторите си. Днес четирима от тях вече са пълноправни членове на екипа на All Channels Group и споделят за преживяванията през изминалите месеци.
„Всяка хапка определено ни даваше нови знания, а всички в All Channels обичаме да си похапваме - от малките задачи до големите конкурси и презентации. Обядвах с хора, които сега наричам приятели. All Channels е място, където не само ще се запознаете със страхотни хора, но и ще научите много. Пускайте имейли, решавайте задания и се подгответе за екшън. От онези хубавите.“, споделя Севи, която е от екипа на машините или иначе казано Client Service отдела. Повече за емоциите през стажа можете да откриете тук.
След успеха на първия випуск, All Channels Group разширява менюто си с още 4 атрактивни специалитета – BTL & Events, Production, Video editing and shooting, Motion Graphics. Стажът на един випуск в All You Can Eat продъжава 6 месеца, с гъвкава заетост между 25 и 35 часа седмично. Всички гладни могат да получат повече информация и да разгледат менюто на платформата ни за кандидатстване - https://www.all-channels.com/allyoucaneat.
„2021 година, макар и под знака на глобалната пандемия, дава шансове на студентите от НБУ да погледнат оптимистично и творчески напред и да доразвият на практика всичко, което изучаваме в университета. С програмата за развитие на таланти на All Channels те попадат в много градивна среда, където могат лично да „преяждат“ с практически знания за създаването и реализацията на кампании.“, споделя доц. д-р Кристиян Постаджиян, автор на магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ и декан на Бакалавърски факултет в Нов български университет (НБУ).