Новини за Бизнес
Kaufland България е част от инициативата HR: Rush for Practice за втори пореден път. Водещата компания дава възможност на бъдещите професионалисти в сферата на човешките ресурси да работят в реална среда и да се докоснат до динамичния свят на ритейл сектора.
Анализът „Декарбонизация на българската електроенергетика“ е Проект на годината за 2022 г. на Американска търговска камара в България (АТК).
Вдъхновяващи бизнес дами, собственици на бизнес и предприемачи се събират на Есенен панаир, който ще се проведе на 28 ноември в хотел Санкт Петербург, Пловдив.
Международният логистичен доставчик cargo-partner разшири портфолиото си от решения за морски групажни пратки с нова собствена конзола за стоки с клас на опасност от Китай до Европа.
Григор Димитров е посланик на новия бранд „ПБ Лични финанси“ на Пощенска банка (PB Personal finance by Postbank), който от месец юни официално е част от водещата банкова институция. Световноизвестният тенисист е звездата в първата комуникационна кампания на бранда, която носи силното послание „Финанси за шампиони“. Това партньорство е логичен ход, защото мисията на Пощенска банка е да бъде иновативна банка за динамичните хора, които търсят модерни концепции, дигитални и финансови продукти, като им предоставя отлично клиентско изживяване. Клиентите разполагат с лесен достъп до персонализирани банкови решения с висока добавена стойност, а най-новата иновативна концепция „One Stop Shop for your Beyond Banking ideas“ предоставя на потребителите финансиране на следващо ниво.
Когато планирате пътуване в чужбина, обмяната на валута е важна задача, която изисква внимателно обмисляне. Процесът на обмяна на валута има много фактори, които трябва да се вземат предвид, като обменни курсове, такси, както и самата валута.
С високата си разпознаваемост и популярност Black Friday традиционно откроява водещите тенденции за развитието на електронната търговия в България, като тази година 75,3% от българите, живеещи в градски райони, на възраст между 18 и 55 г. споделиха намерение да закупят поне един продукт по време на Black Friday, което е стабилна възходяща тенденция в сравнение със 72,7% през 2022 г.**