Новини за Бизнес
Областният информационен център-Варна, съвместно с Регионалния център за развитие на социалната икономика в Североизточна България, проведе информационна среща за социално ангажирани юридически лица, в която се включиха представители на социални предприятия, НПО, медии и други заинтересовани.
ЕвроЛЕД предлага иновации в уличното осветление с висококачествени LED панели, които осигуряват безопасност, дълготрайност и енергийна ефективност за всяко външно пространство. Прочетете как нашите решения могат да преобразят вашите улици и обществени зони!
За 13-а поредна година финансовата институция получава високото отличие в класацията на престижното издание Global Custodian
Milano Cosmetic България – нов онлайн магазин за професионални продукти за маникюр
Milano Cosmetic официално стартира в България със специализиран онлайн магазин – https://milanocosmetic.bg.
Марката предлага богата гама от гел лакове, бази, топове, гелове, акригел, лампи, течности и инструменти за маникюр и педикюр.
Сайтът е насочен към професионалисти и ентусиасти в ноктопластиката, като осигурява бърза доставка, високо качество и конкурентни цени за цялата страна.
● International Workplace Group, с марки, включително Regus и Spaces, подписа 899 нови локации в световен мащаб през 2024 г., тъй като търсенето на хибридна работа продължава да се увеличава
● Този растеж се подхранва от нарастващото търсене на работа чрез платформа, като компании от всякакъв размер предоставят на служителите си достъп до мрежа от местоположения, за да поддържат производителността и удовлетвореността им
● Рекордните приходи на IWG, безпрецедентната EBITDA и увеличаването на локациите допълнително затвърждават позицията на компанията на глобален лидер с офиси на хиляди локации, включително почти всички големи градове на планетата
Кампанията надгражда инициативата за специални отстъпки за клиенти над 65 години
Следващата голяма стъпка за „Beauty of Bulgaria“ ще бъде участието на регионалното състезание на Junior Achievement България, което ще се проведе на 9 април 2025 г. в Нов български университет. Там учениците ще имат възможност да представят продукта си пред жури от професионалисти, представители на бизнеса и академичната общност. Освен оценка на своя бизнес модел и продуктова концепция, те ще защитят и своето маркетингово и комуникационно позициониране – умения, които излизат извън рамките на традиционното образование и формират бъдещи лидери.