В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

eMAG.bg е предпочитана шопинг дестинация по време на Black Friday 2017 от над 50% от онлайн купувачите, според изследване1 на Millward Brown

14 Ноември 2017г.

  • Pin It

София, 14-ти ноември, 2017 г. Проучването* за нагласите на потребителите, проведено през октомври тази година, разкрива, че все повече хора имат намерение да се възползват от специалните оферти на Black Friday.
92.9% от представителната извадка* знаят какво представлява Black Friday. Този процент бележи ръст с почти 3% спрямо миналогодишния резултат. Над 62% от запознатите потребители имат намерение да се възползват и да закупят продукт на специална цена.
Проучването* отговаря и на въпроса какъв тип продукти ще търсят потребителите. Водеща е категорията дрехи и обувки – към тези продукти са се насочили малко над 60% от купувачите. Следват спортните стоки, телевизорите, мобилните телефони, козметиката и малките домашни електроуреди – всяка от тези категории е избрана от между 10 и 13% от потребителите.
Показателна е тенденцията за увеличаване на броя на пазаруващите онлайн, които са нараснали до 70,4% от анкетираните*. Този брой бележи ръст от 8,1% спрямо 2016 г.
На въпроса* колко пари възнамеряват да похарчат по време на Black Friday, малко над половината анкетирани* са посочили сума между 100 и 700 лв., като 21,1% са предвидили между 200 и 400 лв. Любопитно е, че почти 10% имат намерение да направят покупки за между 1500 и 2000 лв., а едва около 5% ще похарчат под 100 лв.
„Анализът на данните от проучването посочва, че българският потребител все по-ясно разпознава стойността на събитието Black Friday. Една от основните стратегически цели на eMAG.bg е да предостави възможност за лесно и изгодно пазаруване, независимо от локацията на купувача. Уверена съм, че тази година отново ще поставим нови рекорди в продажбите“, коментира Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.

*Проучването е проведено по поръчка на eMAG сред 1005 респондента на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в дните между 26-ти и 31-ви октомври 2017 г.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

Икономично производство на опаковки със заоблен контур дори и в малки партиди Волфертшвенден, Германия, 16 януари 2018 г. – Благодарение на употребата на иновативен инструмент за рязане по контура, вече е много икономично да се произвеждат опаковки със заоблен контур в малки партиди на термоформовъчна машина.

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

Пощенска банка е работодател на годината

Пощенска банка получи престижното отличие „Работодател на годината“ от първите годишни награди за Employer branding на b2b Media.

Абонамент за RSS новини