23 Август 2022г.
За да отбележи влизането си на българския пазар, корейската марка грижа за кожата Glowy Secrets стартира първата в България рекламна кампания, фокусирана върху приобщаването в козметичната индустрия. Като използва дигиталното пространство и външна реклама (метро и търговски центрове), кампанията включва хора с различен произход и тип кожа, живеещи в България. Известните артисти Мила Роберт и Слав Анастасов също участват във видео, в което разказват лични преживявания и виждания около темата в България.
„Корпоративната ни отговорност е свързана силно с приобщаването и разнообразието в нашата компания и в нашата марка. Силно вярваме, че красотата е уникална за всеки човек. Натуралната красота е моментът, в който сме най-красиви. Много съм щастлива, че можем да използваме силата на нашата марка, за да стимулираме положителна промяна в обществото тук. От подобни кампании изглежда има нужда, защото получихме отказ от един от големи оператори на обществен транспорт да изложим една от ключовите визии с гримирания мъж”, каза Уянга Сайнбаяр, бранд мениджър на Glowy Secrets.
Международно проучване сред 10 000 души в девет страни, проведено през 2021 (Бразилия, Китай, Индия, Индонезия, Нигерия, Саудитска Арабия, Южна Африка, Великобритания и САЩ) показва, че:
Повече от половината от хората (56%) смятат, че индустрията за красота и лична грижа може да накара хората да се почувстват изключени.
Хората искат индустрията за красота и лична грижа да се фокусира повече върху това да кара потребителите да се чувстват по-добре, отколкото просто да изглеждат по-добре (74%).
Повече от половината от хората (52%) казват, че сега обръщат повече внимание на позицията на компанията по обществените въпроси, преди да купуват продукти.
74 процента от респондентите очакват индустрията да има по-широко определение на думата „красота“.
По-голямата част от хората (69%) казват, че биха препоръчали марка за красота на своите приятели и семейство, ако тя помага на широк спектър от типове кожа и коса. Половината от респондентите биха платили повече за такъв тип продукти.
Glowy Secrets има за цел да бъде удобна дестинация за онлайн пазаруване, предлагаща автентични корейски продукти за грижа за кожата на жените в Източна Европа. Марката се стреми да бъде приобщаваща във всички форми. Кампанията в България е създадена с помощта на творческа агенция Wunderman Thompson Sofia.
Глобалният сектор за грижа за кожата е оценен на 136,9 милиарда долара през 2021 г. и се очаква да генерира комбиниран среден темп на растеж от 4,6% през 2021–2026 г., за да достигне 171,6 милиарда долара до 2026 г. По отношение на обема, секторът се очаква да нарасне от 17,9 милиарда продукти в 2021 г. до 19,9 милиарда продукти през 2026 г., при комбиниран среден темп на растеж от 2,2%. Сред всички региони се очаква Източна Европа да отбележи най-високите темпове на растеж от 6,6% през 2021–2026 г.