В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

„Заедно за природата“ събра над 14 хиляди бирени опаковки за опазване на околната среда в София

12 Юни 2017г.

  • Pin It

Карлсберг България и Екопак България организираха мащабна кампания за насърчаване на разделното събиране на бирени опаковки и рециклирането им в София. Близо 1500 софиянци и гости на града предадоха над 14 хиляди стъклени, пластмасови бутилки и кенове от бира за рециклиране. Като комплимент за усилията им, пивоварната компания осигури в замяна 3 бутилки от последното предложение в портфолиото си – Пиринско Младо пиво. Събитието се проведе на 11 юни в Княжеската градина, в пространството между Паметника на Съветската армия и бул. Цар Освободител.
Екипът на Карлсберг България призова столичани и гости на града да донесат максимален брой опаковки от бира, независимо от тяхната марка, за да покажат своята загриженост към природата и да подпомогнат усилията на компанията за подобряване на екологичния отпечатък на всяко домакинство. Екопак България организира разделното им събиране и рециклиране, а техни експерти запознаха посетителите с ползите за околната среда, както и как всеки може да даде своя принос за опазването на природата чиста в ежедневието си.
Инициативата под наслов “Заедно за природата!” е част от политиката на Карлсберг България за устойчиво развитие и корпоративна социална отговорност. В процеса на работа, Карлсберг България използва оптимално и щади природните ресурси. За една година компанията събира и рециклира близо 4 тона опаковки от стъкло, пластмаса, хартия, метал и дървесина. Благодарение на тези свои усилия успява да спаси от изсичане над 16 хиляди дървета, спестява над 13 млн. кВтч електроенергия, над 40 хиляди кубически метра вода и над 5 хиляди барела петрол.
„Инициативи като тази показват, че все повече хора обръщат внимание на това как използват продуктите, които закупуват в ежедневието и осъзнават, че всеки от нас може да допринесе за намаляване на негативното човешко влияние върху околната среда. Един малък жест – като този да избереш стъклената опаковка пред пластмасовата и да изхвърляш разделно – може да спести ресурси, както и да намали вредните емисии, които се отделят в природата“, каза Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг България.
„Всички ние имаме една обща цел – да пазим природата чиста и да се научим как да използваме природните ресурси по възможно най-добрия начин. Ползите от разделното събиране и рециклирането са много. То пести енергия и ценни ресурси. Така например от рециклирането на един тон пластмаса може да се осигури електричеството на едно българско домакинство за цели две години. Призовавам ви да търсите жълтите, сините и зелените контейнери и да изхвърляте разделно, за да опазим заедно природата чиста“, заяви Михаил Митев, мениджър Бизнес развитие в Екопак България.
„Заедно за природата“ е част от дългосрочна национална кампания на Карлсберг България, в рамките на която ще се проведат серия от събития в избрани градове в страната, които насърчават разделното събиране на бирени опаковки, разумното използване и опазване на природните ресурси. Нейната цел е да насочи общественото внимание към ползите от разделното събиране, рециклирането, екологичния начин на живот и отговорното поведение към околната среда.
###


За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

За Устойчивото развитие в Carlsberg Group
Основен елемент в стратегията на Carlsberg Group за устойчиво развитие е интеграцията й в бизнес политиката на компанията. Разбирането за устойчив бизнес се внедрява в съществуващите бизнес процеси, развиват се политики, които да осигурят необходимите стандарти, търси се сътрудничество с външни партньори и се поставят глобални и местни цели, за да се подобри устойчивото представяне на компанията. Тук можете да намерите повече за принципите на устойчивото развитие на Carlsberg: www.carlsberggroup.com/sustainability

За допълнителни въпроси:
Николина Рускова
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 256 188
nikolina.ruskova@amic.bg
 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини