18 Октомври 2021г.
Компанията за медиа мониторинг и анализи назначава нов директор с 14-годишен опит в областта
18 октомври 2021 г., София – HeadLine, водещата компания за медиа мониторинг и анализи, част от М3 Communications Group, Inc., се ребрандира и представи своето ново лого, с което отбеляза нов етап от развитието си. За новата си визуална идентичност компанията се довери на криейтив директора в М3 Communications Group, Inc., Яна Георгиева, която успя да създаде обновена и по-модерна визия, запазвайки добре познатите на многобройните клиенти на HeadLine корпоративни цветове.
Компанията анонсира и назначаването на нов управляващ директор – Николай Гладков, който поема управлението на екипа от млади и амбициозни експерти. Той е специалист в областта на професионалния медиa мониторинг с 14-годишен опит. Кариерата му стартира през 2007 г. в Информационна агенция „Фокус“ като „Специалист обработка на печатни издания“, като в следващите години заема длъжността „Специалист медиа анализи“ в няколко други компании в бранша. В три от тях е заемал и ръководни постове.
HeadLine е компания с лидерски позиции в областта на професионалния медиа мониторинг на българския пазар вече повече от 15 години с голяма клиентска база от международни и български компaнии. HeadLine предлага интелигентни услуги в областта на медийните анализи и мониторинг, съобразени с нуждите на клиента, неговите интереси, изисквания и стандарти. Компанията осигурява професионални двуезични услуги (на български и английски), които обхващат всички национални и регионални печатни и онлайн медии, радио станции, телевизионни канали, социални медии, както и мониторинг по събития или кризи.
За HeadLine:
Headline Ltd. е дъщерна компания, част от M3 Communications Group, Inc., предоставяща професионални услуги в сферата на медиа мониторинга и анализите в България от 2004 г. В компанията работи екип от амбициозни, отговорни и динамични хора, отлично запознати с всички традиционни и нови медии. Портфолито на компанията се състои както от международни, така и от български компании от най-различни сектори – технологии, финансови услуги, козметична индустрия, здравеопазване, авиация, транспорт и логистика, търговия на дребно, храни и напитки, електроенерия, хотелиерство и други. През 2020 г., след обявяването на извънредното положение в страната, HeadLine разработи изцяло нова специализирана услуга – COVID-19 мониторинг, която и до днес се предоставя на клиентите на компанията. Тя представлява ежедневен мониторинг на най-актуалната информация за пандемията, както и незабавни уведомления в случай на извънредни новини, касаещи развитието на бизнеса им. Друга уникална услуга, предлагана от компанията, е мониторинг на социалните медии.