В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Visa разширява партньорството си в Европа с Air Refund - компания за обезщетения при полети

22 Май 2017г.

  • Pin It

Visa сключи договор за партньорство с Air Refund, компанията за управление на жалби в сферата на въздушния транспорт. Сътрудничеството е в рамките на ангажимента на Visa да предоставя възможно най-добрите услуги на своите пътуващи картодържатели. Air Refund действа от името на пътниците и гарантира, че ако те покриват необходимите условия за признаване на исковете им, ще получат обезщетение в случай на проблеми с полета (отмяна, дублиране на места и закъснение с повече от 3 часа) в рамките на европейски регламент №261/2004.
Сътрудничеството позволява на всички картодържатели, които са закупили самолетен билет с Visa, да се възползват както от по-бърз и улеснен процес на подаване на иск, така и от по-ниски такси в случай на успешно разрешаване на жалбата в тяхна полза. Комисионата от 30%, която Air Refund следва да получи при положителен резултат, е намалена на 20%, ако билетът е закупен с Visa Gold, Platinum или Infinite, и съответно на 25%, ако той е купен с друга карта Visa. Картодържателите, които получат обезщетение, ще имат и възможността да направят дарение с изплатената сума[1].
Във Франция, където услугата стартира пилотно през 2016 г., Air Refund обработва потенциални жалби на стойност повече от 3 милиона евро от името на картодържатели на Visa. Компанията съобщава[2] за висока удовлетвореност от услугата със средна оценка от 4.6 от максимални 5 за цялостното преживяване на клиента. Също така, средният резултат посочен от потребителите за това дали ще препоръчат Air Refund на приятели и колеги, е 9.3/10. Услугата вече е активна в Испания, Италия и Португалия, и е достъпна на английски, френски, испански, немски и италиански през специално разработен микро сайт.
„Според неотдавнашно проучване на Visa[3], в следващото десетилетие ще има значително увеличение в броя на международните пътувания на домакинство в света. Проучването сочи, че приблизително 282 милиона домакинства ще планират поне едно международно пътуване на година до 2025 г., ръст от близо 35% спрямо 2015 г. Поради това за Visa е от решаващо значение да гарантира, че картодържателите са добре защитени и имат възможността да се възползват от най-добрите услуги на пазар, в случай на проблем по време на тяхното пътуване”, каза Майк Лембъргър, старши вицепрезидент „Продукти и решения” на Visa в Европа.
„Ползването на карта Visa е интелигентен начин пътуващите да си гарантират, че разходите по време на почивка ще бъдат една грижа по-малко. Картите Visa се приемат в хиляди търговски обекта и банкомати по света и всеки наш клиент може да се възползва от удобството и сигурността при използването на своята карта както вкъщи, така и зад граница,” добавя още Лембъргър.
„Това партньорство показва гъвкавостта на глобално утвърдения бранд Visa, който демонстрира непредубеденост и способност да работи с много по-малък партньор с цел да подобри услугите си в полза на своите картодържателите. Горди сме, че имаме възможността да работим с клиентите на водещ бранд. Вярвам, че споделяме общи ценности, сред които е и фокусът върху крайното преживяване на потребителя и високото качество на предоставената услуга, които ще водят това партньорство към нови успехи и територии“, коментира Кристоф Дрезе, партньор в бизнес направление „Пътуване и мобилност“ в Air Refund.
Çà Visa Inc.
Visa Inc. е глобална платежна технологична компания, която свързва потребителите, бизнеса, финансовите институции и правителствата в повече от 200 страни и територии с бързи, сигурни и надеждни електронни разплащания. Ние сме оператор на една от най-модерните мрежи в света за обработка на данни – VisaNet, - която е в състояние да управлява над 65 000 съобщения за транзакции в секунда, като в същото време защитава потребителите от измама и гарантира разплащанията за търговците. Visa не е банка и не издава карти, не предоставя кредити и не определя лихвите и таксите за потребителите. Иновациите на Visa обаче дават възможност нейните клиенти от финансовите институции да предложат на потребителите по-голям избор: незабавно плащане с дебитна карта, бъдещо разплащане с предплатена карта или забавено разплащане с кредитни продукти. За повече информация, посетете нашата уебстраница www.visaeurope.com, блога на Visa Vision (vision.visaeurope.com) и @VisaInEurope.
Контакти:
Драгомир Гюров
AMI Communications for Visa Bulgaria
dragomir.gyurov@amic.bg | 02 989 5115 | 0886 634 580
Twitter: @VisaEuropeNews
@Visa_BG
Website: www.visabg.com

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Химикотехнологичният и металургичен университет и Българската търговско-промишлена палата подписаха споразумение за сътрудничество

Според сключеното споразумение Химикотехнологичният и металургичен университет ще съдейства на Палатата, като ще предоставя лабораториите си за изследвания на фирми, както и ще увеличава местата за прием в специалности, за които има недостиг на кадри на пазара на труда.

Picmiller и FIABCI обявиха началото на своето глобално партньорство

Picmiller и FIABCI обявиха началото на своето глобално партньорство

Преференциални условия за ползване на онлайн платформата от всички брокери, членове на FIABCI по света - Picmiller, пести време, намалява разходите и увеличава приходите.

Енергийна ефективност в промишлеността - Семинар

На 24 ноември 2017 г. ЧИЕЦ организира семинар, на който ще представи най-интересните резултати от проекта EU-MERCI.

НАД 2 МИЛИОНА ДУШИ СА ПЪТУВАЛИ С WIZZ AIR ОТ И ДО БЪЛГАРИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА

НАД 2 МИЛИОНА ДУШИ СА ПЪТУВАЛИ С WIZZ AIR ОТ И ДО БЪЛГАРИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА

НАД 2 МИЛИОНА ДУШИ СА ПЪТУВАЛИ С WIZZ AIR ОТ И ДО БЪЛГАРИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА. Компанията пуска 4 нови маршрута през 2018 г.

AFI KLM E&M сключи няколко договора за поддръжка и ремонт на авиоизложението в Дубай 2017

AFI KLM E&M сключи няколко договора за поддръжка и ремонт на авиоизложението в Дубай 2017

По време на авиоизложението в Дубай през ноември 2017 г., компанията за поддръжка и ремонт AFI KLM E&M обяви, че са подписани няколко договора за поддръжка и ремонт с компаниите Gulf Air, Kuwait Airways, Air Arabia и Saudia.

Абонамент за RSS новини