02 Март 2023г.
Той притежава дългогодишен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки както в България, така и в Европа
Валтер Волф заема позицията на главен оперативен директор на BILLA България. По време на своя 15-годишен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки той заема множество управленски позиции на различни пазари както в България, така и в Европа.
След завършване на висшето си образование, започва професионалния си път в групата Schwarz. Заемал е ръководни позиции в международни структури на Schwarz в Германия, Швейцария, Франция и България. Владее 5 езика – немски, английски, български, руски и френски.
Още през 2009 г. кариерният му път му го води в България, където в продължение на няколко години работи за налагането на европейските практики за развитие на търговията с бързообортони стоки. През 2013 г. се завръща в Германия, след кратка роля в ритейл сектора в Швейцария. В периода от 2017 г. до 2018 г. Валтер Волф работи за верига във Франция, след което се завръща в България, като част от управленския екип на Kaufland. В края на 2021 г. Валтер Волф е назначен за главен изпълнителен директор на Kaufland България.
Валтер Волф се присъединява към управленския екип на BILLA България в момент на динамичен растеж за компанията. С богатия си международен опит в сферата на продажбите и логистиката, Валтер Волф ще даде нов тласък на стратегията на BILLA за модернизация на магазините, развитие на логистичната мрежа в страната и подобряване на потребителското преживяване.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.