14 Август 2023г.
През тази седмица Kaufland ще предостави на клиентите си още по-голям избор от артикули, произведени от устойчив текстил. „Зеленият“ ритейлър разширява асортимента си от сертифицирани текстилни продукти с предложения за цялото семейство.
До 20-и август включително потребителите на най-голямата търговска верига у нас могат да открият детски, дамски, мъжки суитшърти и панталони на атрактивни цени и със сертифицирано качество. Продуктите са от собствените марки на ритейлъра – Oyanda®, Townland® и Hip & Hopps®. Те са произведени с грижа за природата и носят международния сертификат Cradle to Cradle Certified®. Това е световно признат стандарт, който гарантира, че продуктите са изработени от екологично чисти и безопасни суровини с визия за икономика без отпадъци.
„Отговорното отношение към околната среда е част от нашата политика за устойчиво развитие и намира израз в асортимента на Kaufland. За да насърчим отговорното пазаруване, ще предложим на клиентите ни още по-голям избор на устойчив текстил, като тази и следващите седмици включваме в актуалните ни седмични предложения нови сертифицирани текстилни продукти.“, коментира Симон Хаубрих, директор „Нехранителни стоки“ в Kaufland България.
Ритейлърът регулярно включва в асортимента си текстилни продукти с международни сертификати, за да отговори на нарастващия интерес на потребителите към произхода на материалите, начините на производство и стандарта на живот и условията на труд на хората, ангажирани в него. Затова голяма част от артикулите под собствените марки на ритейлъра носят печатите на GOTS, MADE IN GREEN by OEKO-TEX®, Global Recycled Standard и други.
Всички актуални седмични предложения на най-големия ритейлър у нас могат да бъдат разгледани в актуалната седмична брошура на Kaufland. Те са налични до изчерпване на количествата.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.