В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

УЧИЛИЩЕТО ПОБЕДИТЕЛ В ПРОЕКТА ЗА ЗДРАВОСЛОВНО ХРАНЕНЕ „МАНДЖИЦУ“ ОТКРИ СПОРТНА ПЛОЩАДКА

18 Май 2017г.

  • Pin It

 Училището победител в проекта на Лидл България за здравословно хранене – Кулинарно междучасие "Манджицу“, откри спортна площадка. В началото на годината СУ "Христо Ботев", гр. Враца, спечели голямата награда в инициативата на компанията – сумата от 10 000 лева, като се ангажира да я използва за подобряване условията за спорт и отдих на своята територия. Новооткритата спортна площадка е резултат именно от наградата по проекта.

По време на официалното откриване на спортното съоръжение лентата прерязаха кметът на Община Враца Калин Каменов, директорът на училището Виктор Кръстев и Стоян Минев, Регионален мениджър продажби в Лидл България.

„За мен като директор на училището спортът винаги е бил един от основните приоритети в работата ми, защото съзнавам че само по този начин можем да създадем предпоставки за здравословен начин на живот и развитие на децата. Затова искрено благодаря на Лидл България за предоставената награда“, заяви директорът на училището Виктор Кръстев.

„Като социално отговорна компания, Лидл България се стреми да допринася за пълноценното израстване на децата. Затова и с всички активности, които организираме за тях, се опитваме да ги научим да се хранят здравословно, мотивираме ги да спортуват повече и да развиват своите таланти. Проектът "Кулинарно междучасие "Манджицу" е именно един такъв пример. Вярвам, че тази спортна площадка ще бъде още един повод за учениците тук да спортуват и да се забавляват“, заяви Стоян Минев, Регионален мениджър продажби в Лидл България.

 

Кулинарно междучасие "Манджицу“ е първата по рода си инициатива на Лидл България, която има за цел по забавен и интересен начин да запознае децата от 1-ви до 4-ти клас с основни теми от здравословното и балансирано хранене. Проектът е част от цялостната политика и стремеж на компанията да допринася за пълноценното израстване на децата и да помага на родителите в грижата им за тях.

От старта на Кулинарно междучасие "Манджицу“ през 2015 г. досега инициативата е достигнала до над 7 000 деца. В рамките на специални кулинарни часове децата имаха възможността да се срещнат с утвърден кулинарен специалист, научиха любопитни факти за хранителните продукти и с помощта на професионални готвачи приготвяха вкусна и здравословна храна. Като част от инициативата бе разработено и мобилно приложение „Манджицу“.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC на Compamed в Дюселдорф (Зала 8a, Щанд H01)

MULTIVAC на Compamed в Дюселдорф (Зала 8a, Щанд H01)

Тенденцията при медицинските продукти към по-голяма индивидуализация и продуктово разнообразие се задълбочава.

Нов самолет Embraer се приземи на Схипхол

Нов самолет Embraer се приземи на Схипхол

Това е още една важна стъпка в програмата на KLM Cityhopper за подновяване на флота. С тази нова машина, общият брой самолети Embraer на KLM стана четиридесет.

SALESFORCE АКАДЕМИЯ ОБУЧИ БИЗНЕСА ПО CRM

SALESFORCE АКАДЕМИЯ ОБУЧИ БИЗНЕСА ПО CRM

Стотици бизнес потребители от цялата страна се включиха в обученията по стратегически продажби и CRM в рамките на Лятната Salesforce CRM академия 2017, организирана от Некст Консулт през юли и август в пет български града.

„Герои в зелено“ на Пощенска банка участват в проект за облагородяване на град Самоков

През вчерашния ден екипът на Пощенска банка в Самоков подкрепи проект на Общината за облагородяване на зона за отдих в старата част на града. Доброволците активно се включиха в засаждането на млади дръвчета явор за празника на град Самоков.

DISCOVERY COMMUNICATIONS И TVR СКЛЮЧИХА СПОРАЗУМЕНИЕ ЗА ОЛИМПИЙСКИТЕ ИГРИ

Като допълнителен стратегически ход в осигуряването на уникално отразяване на Олимпийските игри, Discovery Communications обяви дългосрочното си партньорство с TVR, обществената телевизия в Румъния.

Абонамент за RSS новини