В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

TP Vision България стартира национална кампания за тестване на новите смарт телевизори Philips

04 Юли 2017г.

  • Pin It

 Десет потребители, избрани на състезателен принцип, ще получат нов телевизор и ще направят собствени тестове в домашна атмосфера.

 TP Vision – компанията, която разработва и произвежда телевизорите с марка Philips по света, организира мащабна програма за тестване на новите модели телевизори Philips в България, под мотото „Всичко е по-впечатляващо с Philips TV“. Инициативата е продължение на първата кампания през 2015 г., която протече при голям интерес сред стотици участници.
Новата програма ще се проведе в периода юли – август тази година, давайки възможност на български потребители да изпробват функциите и характеристиките на новите телевизори на марката за 2017 г., като направят собствени видео ревюта и споделят лична обратна връзка за ежедневните им нужди при телевизионно преживяване.
Участието в програмата за тестване не е обвързано с покупка. В нея може да се включи всяко физическо лице на възраст над 18 години с местонахождение в България. Всеки, който желае да участва, трябва да се регистрира на сайта на кампанията www.testvai.tv и да изпрати видео представяне защо трябва да бъде избран да получи за тест нов модел телевизор Philips. Жури ще избере 10 кандидати, които ще тестват конкретни модели от новата гама телевизори Philips и ще направят собствени ревюта. Видео материалите ще бъдат поместени на сайта на кампанията и ще представят гледната точка на обикновения потребител.
Смарт телевизорите Philips, които ще бъдат тествани в програмата, са от новите серии 7000 и 6000, с двустранен или тристранен Ambilight – технология, доказала се през годините със своето завладяващо зрителско изживяване, четириядрен 16 GB и разширяем процесор, 4K Ultra HD качество, което осигурява плавни движещи се картини. Благодарение на Android TV с магазина на Google Play и галерията с приложения на Philips, моделите осигуряват вълнуващо и лично телевизионно преживяване според най-актуалните тенденции на пазара.

 Допълнителна информация за програмата за тестване на смарт телевизори Philips може да бъде намерена на сайта на кампанията www.testvai.tv, а детайли за моделите са налични на следните адреси:
• Серия Philips 7000: http://www.Philips.bg/c-m-so/televisions/latest#filters=7000_SERIES_FLAT_TV_SE&sliders=&support=&price=&priceBoxes=&page=&layout=12.subcategory.p-grid-icon
• Серия Philips 6000: http://www.Philips.bg/c-m-so/televisions/latest#filters=6000_SERIES_SU&sliders=&support=&price=&priceBoxes=&page=4&layout=12.subcategory.p-grid-icon


За TP Vision
TP Vision е водеща компания в света на визуалните дигитални развлечения. Тя се фокусира върху разработването, производството и търговията на телевизори Philips в Европа, Русия, Близкия Изток, Бразилия, Аржентина, Уругвай, Парагвай и определени страни в Тихоокеанска Азия. Ние правим това чрез обединяването на дългогодишната традиция и опит в дизайна и иновациите на Philips с безупречните оперативни процеси, гъвкавост и бързина на TPV технологията.
Комбинирайки тези силни страни, предлагаме висококачествени телевизори на пазара: интелигентни и лесни за употреба с изискан стил. Вярваме в създаването на продукти, които осигуряват пълноценно телевизионно изживяване на потребителите. С телевизорите Philips TP Vision е глобален лидер на пазара. TP Vision е ексклузивният лицензоносител на марката телевизори Philips за изброените по-горе континенти. Телевизионната компания е 100 % собственост на TPV, водещият световен производител на монитори и LCD TV. Групата на TPV е била в състояние да управлява растежа си през годините, като базира своите икономии от мащаба и основните компетенции в R&D, производството, логистичната ефективност и качество. За TP Vision работят близо 2000 души в различни държави по света.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини