01 Юли 2022г.
Това решение се основава и на опита от първа ръка, натрупан от Pop Up събитието на Geneva Watch Days и на интензивни дискусии с производители и търговци на дребно на часовници като Chasovnici-bg.com. От друга страна, той отчита факта, че е особено трудно да се лансира нова концепция за нов целеви сегмент поради новото влошаване на ситуацията с COVID и свързаната с това несигурност сред клиентите.
В друг обрат на събитията, управляващият директор Майкъл Лорис-Меликоф реши да напусне компанията и да поеме ново предизвикателство. „През последните няколко месеца проучихме подробно нашата екосистема за часовници, бижута и скъпоценни камъни и получихме важна информация от дискусии с големи представители на часовникарската индустрия“, казва Беат Цвален, главен изпълнителен директор на MCH Group. „Изводът е, че пазарът съществува за BBC платформа, която обединява средно големи и специализирани производители с независими търговци на дребно. Но техните нужди трябва да бъдат анализирани по-подробно. Това означава, че трябва да имаме значително повече време, за да стигнем до там.“
Ето защо през следващите месеци интердисциплинарен екип от MCH Group ще анализира целевите сегменти и в тесен обмен с производители и търговци на дребно на часовници и бижута ще направи задълбочено проучване на техните маркетингови и транзакционни нужди. В този контекст специално внимание ще бъде обърнато на най-новите тенденции в маркетинга и дистрибуцията с оглед на периода след пандемията, особено на интернационализацията и дигитализацията. Целта остава да се създаде добавена стойност за бизнеса на общността на нейните целеви пазари с международно утвърдената марка Baselworld и иновативни платформи. Baselworld 2022 като изложение ще бъде пропуснато.