10 Септември 2021г.
Приключи второто издание на стажантската програма на компанията
10 септември 2021, София. Как една компания може да спести на своите служители над 1200 работни часа годишно? Колко разходи могат да се спестят, ако се променят ценовите табели или начинът, по който хлябът достига до магазините? Отговор на всички тези въпроси дадоха 8-те стажанти на Лидл България и новаторските проекти, които разработиха като част от стажа си в компанията.
В продължение на 2 месеца те работиха по конкретни практически задачи, които на финала успешно защитиха пред ТОП мениджмънта на веригата. Всички те признават, че работата в Лидл България им е дала нови практически знания, направила ги е по-отговорни, организирани и уверени и не на последно място, ги е срещнала с нови приятели. В резултат на всичко това повечето от тях вече искат да продължат да работят и да се развиват в компанията.
„Успешното представяне на нашите стажанти за пореден път показва, че за успеха най-важно е желанието да учиш и да се развиваш. Дори да нямаш много опит или да правиш първите си стъпки, имаш ли желанието и мотивацията – вратите в Lidl са винаги отворени. Доказват го именно програми като стажантската ни програма, която е чудесна възможност за успешен кариерен старт на младите хора“, коментира Катерина Шопова, директор Човешки ресурси в компанията.
Стажантската програма на Лидл България се провежда за втора поредна година. Тази година за нея кандидатстваха близо 120 български студенти от страната и чужбина. Програмата дава реален шанс на младите хора не само да опознаят веригата отвътре, но да продължат професионалното си развитие в нея. Точно какъвто е примерът с двама от миналогодишните стажанти – Марина Дакова и Кристиян Начев, които започнаха в Lidl като стажанти, а вече са част от екипа на компанията.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3200 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.