В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Starbucks България с нов регионален мениджър

07 Юли 2017г.

  • Pin It

 Иван Георгиев оглавява Starbucks България – обяви AmRest, регионален франчайзер на популярната верига за кафе. Георгиев ще отговаря за обектите на Starbucks в София и Бургас, както и за бъдещите активности на компанията в страната.
Иван Георгиев притежава 10-годишен професионален опит в KFC и Burger King, управлявани от AmRest в България. Той е бакалавър по „Бизнес администрация“ и магистър по „Маркетинг мениджмънт“ в УНСС. Стартира кариерата си като служител в ресторантите на KFC и впоследствие преминава през всички мениджърски позиции.
„За мен е професионално предизвикателство и изключителна възможност да поема поста на регионален мениджър на Starbucks. Ще продължа да работя за удовлетвореността на любителите на кафето в България и за развитието на компанията у нас. Ще спазя обещанието, което даваме на всички наши почитатели - да им предоставяме висококачествено кафе и неповторимо преживяване в нашите обекти и, разбира се, да насърчаваме общуването между тях в компанията на ароматните ни продукти”, споделя Иван Георгиев.
Starbucks продължава своето развитие и разрастване в България. До края на 2017 г. брандът планира да открие още обекти в България, за да достигне по-голяма част от своите фенове в България.

За Starbucks
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава 23 000 локации в повече от 70 държави. В България обектите са общо 5 – в София и Бургас.
Името на бранда има интересна история. То идва от името на помощник-капитана в романа на Хърман Мелвил „Моби Дик” и се свързва с романтиката на открито море и традициите в мореплаването на първите търговци на кафе.
Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на Starbucks пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане - Starbucks roast.
Обектите на веригата са любимо място между работата и дома и дават възможност за приятелски и семейни срещи, бизнес или усамотен момент с книга.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международният технически панаир с 20% ръст

Международният технически панаир с 20% ръст

Общо с 20% повече са изложбените площи, ангажирани до момента за предстоящия Международен технически панаир в Пловдив.

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

TELUS International придобива ирландската компания Voxpro

Новото глобално партньорство ще подобри предлагането на висококачествено обслужване за клиенти от бързо развиващата технологична индустрия, туристическия сектор, както от сферата на здравеопазването

Карлсберг Груп публикува резултати за първата половина на годината

Значителен ръст на оперативната печалба и паричния поток, по план с ключовите приоритети за цялата 2017

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ХАРТИЕН ИЛИ ДИГИТАЛЕН КАЛЕНДАР? КОЙ ДА ИЗБЕРЕМ?

Дали хартиеният или дигиталният календар е по- разпостранен и предпочитан от масата хора, това е въпрос, чийто отговор варира. На кратко – всичко зависи от предпочитанията на хората.

Samsung с две престижни награди EISA 2017-2018

Samsung обяви, че Европейската асоциация за образ и звук (EISA – European Imaging and Sound Association) е наградила компанията с две престижни отличия в следните две категории: Best Smartphone 2017-2018 и Smart TV 2017-2018.

Абонамент за RSS новини