В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Somersby с нова глобална концепция към потребителите от 2017 година

23 Май 2017г.

  • Pin It

„Златни Somersby моменти“ е името на новата програма за почитателите на Somersby, които българският екип на бранда разработи у нас, но ще бъде приложена във всички пазари на Карлсберг Груп под наименованието #magicmoments. Тя е продиктувана от факта, че потребителите търсят и ползват нови ритуали на консумация, които съвременният стил на живот и нуждите на модерното общество диктуват.

Програмата предлага нови поводи и моменти на консумация на Somersby. Тя борави с различни елементи като: специално разработена чаша за “Златни Somersby моменти“, избрана да е на високо столче и с широко гърло и рамене, което дава възможност за по-специално преживяване (широкото гърло помага на вкусовите рецептори да възприемат усещането максимално добре, както и на обонянието да вдъхне аромата на напитката); рецепти за Somersby коктейли; добавки за коктейли на основата на Somersby, сред които розмарин, мента, цитрусови кори, кора краставица, кокосови стърготини и годжи бери (които стимулират експериментирането с различни вкусове и аромати);

В разработването на програмата взе учaстие един от най-известните бармани в България - Драгомир Иванов. Драго имаше за задание да направи вече познатите вкусове Somersby неочаквано интересни и нови. В специални рецепти за Somersby коктейли той добави различни вкусове и съчетания от билки, подправки, плодове, дори и зеленчуци.

„Somersby Златни моменти“ ще може да се опита в подбрани заведения, наречени условно “Somersby Garden” (“Градините на Somersby”). Сред тях са Public bar (София), By the Way (София и Лозенец), Beach bar (София), Ателие (София), Villa Arte (Лозенец). В „Градините на Somersby” ще има музикални събития, комбинирани с презентации на коктейли Somersby, както и обучения по дегустации на различните вкусове.

На FB страницата на Somersby могат да бъдат намерени рецептите за нови Somersby коктейли, както и списъка с “Градините на Somersby”.

За Somersby в България:
Somersby е водещият бранд в категорията на сайдерите у нас през последните 5 години. Той се предлага у нас в 4 разновидности: с вкус на ябълка, круша, къпина и боровинка. По последни данни на агенция Nielsen A/S, за първите четири месеца на 2017 година Somersby представлява 59% в обем от пазара на сайдери у нас, както и 68% в стойност от същия пазар.

За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.

За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
За повече - посетете www.carlsberggroup.com
За новини от Карлсберг Груп - www.carlsberggroup.com/subscribe или ни следвайте @CarlsbergGroup в Twitter.

За допълнителни въпроси:
Николина Рускова
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 256 188
nikolina.ruskova@amic.bg


 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Пощенска банка е работодател на годината

Пощенска банка получи престижното отличие „Работодател на годината“ от първите годишни награди за Employer branding на b2b Media.

411 Маркетинг с нови инвестиции в IT сектора

SEO Академията на 411 Маркетинг стартира подготовка на 20 стажанти. Курсистите са студенти от Военно-морската академия, Технически университет, Икономически университет и Варненски свободен университет

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

X-line – новото поколение термоформовъчна опаковъчна машина получи международна златна награда FoodTec за 2018.

София става столица на Балканския бизнес

София става столица на Балканския бизнес

Церемонията Balkan Business Awards 2018 е на 7 март в хотел Best Western Premier

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Кои са най-добрите работодатели у нас и най-успешните HR стратегии, ще стане известно по време на официална церемония по награждаване на 19 януари 2018 г.

Абонамент за RSS новини